וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תשמעו על זה בתקשורת, חוץ מבערוץ 2

8.9.2015 / 12:29

בנימין נתניהו ביטל הבוקר את הראיונות שנקבעו לכלי התקשורת המרכזיים, אבל העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון שצילם תחת הכותרת: "לא תשמעו על זה בתקשורת" - ששודר בקשת. גורמים בלשכת רה"מ לוואלה ברנז'ה: "אין קשר בין הסרטון לבין ההחלטה"

נתניהו דחה את האפשרות לקלוט פליטים מסוריה: "ישראל מדינה קטנה". עומר מירון
"לא תשמעו על זה בתקשורת". בנימין נתניהו/עומר מירון

הבוקר (שלישי) אמור היה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להעניק שורה של ראיונות לכלי התקשורת הבולטים, כולל לרביב דרוקר מחדשות 10, שאותו החרים לפני הבחירות. אלא שזמן קצר לפני המועד שנקבע, הודיעו מלשכת ראש הממשלה על ביטול הראיונות, בנימוק של לוחות זמנים צפופים בעקבות הנסיעה מתוכננת של רה"מ ללונדון.

בינתיים, עלה הבוקר בדף הפייסבוק של נתניהו סרטון שצולם בסוף השבוע לצורך סיכום השנה בתוכנית "אנשים" של קשת בערוץ 2. "לא תשמעו על זה בתקשורת: אלה רק חלק מהדברים שאני עושה למענכם, אזרחי ישראל", נכתב בפוסט שבו עלה הסרטון.

גורמים בלשכת רה"מ אמרו לוואלה ברנז'ה כי אין קשר בין הסרטון לבין ההחלטה לבטל את הראיונות. אותם גורמים הוסיפו כי לאחר שהתברר שכל אחת ממהדורות החדשות תקבל זמן קצר וקצוב, הוחלט לבטל לחלוטין את הראיונות שתוכננו. הראיונות צפויים להתקיים בתקופה הקרובה, וייתכן שיתקיימו כבר במהלך החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully