וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניסה לדומא אסורה לעיתונאי ynet

8.9.2015 / 14:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי צה"ל אסר על הצלם והכתב מ-ynet להיכנס לכפר דומא לצורך סיקור הלווית האם ריהאם דוואבשה. השניים נאלצו להשאיר את רכבם מאחור, להיכנס באופן עצמאי ולגלות לאחר ששבו לרכבם, כי הוא נפרץ ונגנב ממנו ציוד בשווי מוערך של כ-40 אלף שקלים

הלווית ריהאם דוואבשה, כפר דומא, 7 בספטמבר 2015. יותם רונן
הכניסה אסורה. כפר דומא אתמול/יותם רונן

כתב וצלם אתר ynet שנשלחו לסקר את הלוויתה של ריהאם דוואבשה בכפר דומא, היו העיתונאים הבודדים שלא הורשו להיכנס לכפר וספגו נזק בשווי של יותר מ-40 אלף שקלים - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

אתמול (שני) הובאה למנוחות ריהאם דוואבשה, שמתה מפצעיה יותר מחודש לאחר הפיגוע בכפר דומא. בין הכתבים והצלמים הרבים שנשלחו לסקר את ההלוויה, היו גם עיתונאי ynet, הצלם מוחמד שינאווי והכתב חסן שעלאן. אלא שבכניסה לכפר נמסר לשניים על ידי חיילי צה"ל שהכניסה אסורה, מחשש שכלי הרכב יירגם באבנים. למרות ההפצרות והבקשות של השניים, אבל בצה"ל סירבו לאפשר להם להיכנס גם לאחר שההסכימו לחתום על מסמך לפיו הם לוקחים את האחריות על ביטחונם ועל שלומם.

לשניים לא נותרה ברירה אלא להשאיר את רכבו של שינאווי מאחור, ולהגיע באמצעות טרמפ אל תוך הכפר. לאירוע עצמו, יצוין, הגיעו עיתונאים ישראלים רבים עם רכבם, לפני שניתנה ההוראה מטעם הצבא לאסור כניסת כלי רכב.

לאחר כשעתיים, בתום ההלוויה, שבו השניים לרכב וגילו שהוא נפרץ, השמשה נופצה ונגרם לו נזק. בנוסף, ציוד הצילום והמחשבים שהיו בתוך הרכב נגנבו. בסך הכל מדובר בנזק שמוערך ביותר מ-40,000 שקלים.

ב-ynet העדיפו שלא להגיב. מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully