וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ל-ynet: התנצלו ופצו בעקבות פרסום דברי אחינועם ניני

10.9.2015 / 12:03

לוואלה ברנז'ה נודע כי הזמר דרש התנצלות ופיצוי כספי בעקבות פרסום דברי הביקורת הקשים שאמרה נגדו אחינועם ניני, שאף רוככו מעט לאחר שהכותרת שונתה. המכתב נשלח רק אתמול ומאז הספיק עורך הדין להתחרט ולהפנות את הטענות כלפי ניני

אחינועם ניני אייל גולן. רונן גולדמן
יח"צ, עיבוד תמונה
"בגוף הכתבה אף ציינתם עובדות כוזבות שאין בהם כל אמת". גולן נגד ynet/עיבוד תמונה, רונן גולדמן יח"צ

הזמר אייל גולן דרש מאתר ynet פיצוי כספי והתנצלות, בעקבות פרסום דברי הביקורת הקשים שמתחה עליו הזמרת אחינעם ניני - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפני יומיים פורסמה באתר ynet ידיעה תחת הכותרת "אחינועם ניני נגד אייל גולן". ניני נפגשה עם תושבי נתיב העשרה, בעקבות התנגדותם להופעתה, ועל פי הידיעה ב-ynet, התייחסה לאייל גולן ואמרה: "לא נראה לכם מוזר שהוא עשה דברים איומים ערכית ועדיין מוחלים לו". מהמכתב ששלח היום גולן ל-ynet, עולה כי הידיעה רוככה, ובאחת הגרסאות צוין בכותרת המשנה כי ניני אמרה במפורש שגולן "שכב עם קטינות".

"בגוף הכתבה אף ציינתם עובדות כוזבות שאין בהם כל אמת, מצגי שווא זדוניים ובכלל זה כי מרשי שכב עם קטינות, עשה דברים איומים ערכית וסרסר בקטינות וסלחו לו", כך מציין עורך דינו של גולן, עו"ד שי אליאס ומוסיף: "אם לא די בכך לא פעלתם לקבל תגובה".

בהמשך טוען עו"ד אליאס כי הפרסום מהווה לשון הרע והוצאת דיבה, ולכן הוא דורש שבאתר יסירו באופן מידי את הידיעה, לפרסם הבהרה או התנצלות ולהעביר פיצוי כספי לצורכי פשרה, כאשר לטענת עו"ד הנזק שנגרם לגולן מוערך בכחצי מיליון שקלים.

כיממה לאחר שנשלח המכתב הספיק עורך דינו של אייל להתחרט, ומסר כי הטענות אינן מופנות כלפי האתר אלא כלפי ניני.

מ-ynet לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully