וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת גרסאות: האם הועברו הכספים הדרושים לרשות השידור?

11.9.2015 / 13:00

לטענת המפרק משרד האוצר לא העביר את כל הכספים עבור תשלומי שכר לעובדים ועבור פיצויי פרישה. באוצר דוחים את הטענה: כל הכספים הועברו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופה נפרדת לכספי פיצויים. דוד האן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב מחלוקת בין מפרק רשות השידור, דוד האן לבין משרד האוצר. הפעם, כך לטענת האן, האוצר לא העביר את מלוא הכספים עבור חודש ספטמבר ועבור פיצויי פרישה לעובדים. מנגד, באוצר מדגישים שכל הכספים עבור חודש ספטמבר הועברו וכי בקרוב יימצא פתרון לנושא הפיטורים.

לפני פחות מחודש פנה האן לבית המשפט בטענה כי האוצר אינו עומד במחויבויות החוק ואינו מעביר כספים לתפעול רשות השידור. היום (שישי) כיממה לאחר נפגש עם נציגי האוצר, טוען האן שלא הועברו כל הכספים הנדרשים לצורך תשלומי חודש ספטמבר, לרבות התשלומים עבור שכר העובדים. האן מוסיף כי הכספים שהוזרמו לאחרונה על ידי משרד האוצר הועברו לכיסוי חובות לספקים, בהם החוב משמעותי לחברת בזק.

אתמול בפגישה שנערכה עם נציגי משרד האוצר, הבהיר האן כי דרשתו לכיסוי הוצאות חודש ספטמבר שטרם הועברו במלואן וכן יתרת התקציב שהתבקשה למימון הרשות עד סוף שנת 2015, אינן כוללות עלויות של פיצויי פרישת עובדים. האן מדגיש כי על האוצר להעביר את הכספים האלו בנפרד ועד עתה לא העביר משרד האוצר כל מימון לתשלום לפורשים.

האן הוסיף כי הוא מבקש להבטיח שיהיו מקורות כספיים הדרושים למימון פרישת העובדים, כדי למנוע מצב שבו לא יוכל לשלם את כספי הפרישה. לטענת המפרק הוא מנהל המפרק מו"מ עם האוצר על הפקדת כספי הפרישה בחשבון ייעודי ונפרד.

מנגד באוצר מבהירים כי אין כלל חדש וכי כל הכספים הועברו למפרק. באוצר טוענים כי כל הכספים, לרבות תשלום משכורות עבור חודש ספטמבר, הועברו במלואם.

באוצר ביקשו אתמול במהלך הפגישה לקבל דיווח מלא ומפורט על המצב הכספי לחודש אוקטובר. באוצר הוסיפו כי נוכח שיתוף הפעולה, לא ברור מדוע המפרק הורה שלא לשלם כספי פיצויים. עוד נמסר מהאוצר כי: "בהתאם לבדיקת רואה החשבון מטעם משרד האוצר כל הכספים שעל הכנ"ר לשלם במהלך חודש ספטמבר נמצאים בידו על מנת לבצע את התשלומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully