וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בלוח השידורים של ערוץ 20: לילך יואלס

16.9.2015 / 12:00

מנהלת המחקר של ערוץ 10 עוזבת אחרי 15 שנים לטובת תפקיד סמנכ"לית לוח השידורים והאסטרטגיה של ערוץ 20, שישיק לאחר החגים את התוכניות החדשות של שרון גל, עמיר בניון ואודטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילך יואלס מוותיקות ערוץ 10, מונתה לסמנכ"לית לוח ואסטרטגיה של ערוץ 20. במסגרת תפקידה החדש יואלס תהיה אחראית על המחקר ופיתוח האסטרטגיה של הערוץ ועל תכנון לוח השידורים.

יואלס עבדה עד לפני כחודש בערוץ 10 בתפקיד מנהלת המחקר. את הערוץ היא עזבה אחרי 15 שנים, שבמהלכן נמנתה עם הצוות הבכיר של הערוץ והיתה שותפה לתכנון ארוך טווח של לוחות המשדרים וגיבוש האסטרטגיה מול המתחרים ובתוך שוק הפרסום בישראל.

המינוי של יואלס מצטרף למיניו דן רון, סמנכ"ל הסחר והמכירות בערוץ 10, שהחל לפני כארבע חודשים בתפקידו תפקיד יועץ לענייני שיווק בערוץ 20.

רון מצטרפת לערוץ 20 בתקופה שבה הוא פועל לצורך קבלת היתר ממועצת הכבלים ולווין לשדר תוכניות האקטואליה וחדשות. במקביל מתכוונים בערוץ להשיק לאחר החגים את התוכנית הכלכלית היומית של שרון גל, תוכנית ייעוץ אישי בהגשת אודטה ותוכנית אירוח, תרבות ומוזיקה בהנחיית עמיר בניון.

מערוץ 20 נמסר: "הניסיון העצום והידע של לילך הן יתרון תחרותי משמעותי מאוד עבור 20. אנו בטוחים כי הצטרפותה היא צעד נוסף בדרך הארוכה להפיכתנו לערוץ מוביל".

לילך יואלס מסרה: "אחרי תקופה מופלאה בת 15 שנה בערוץ 10 הגיע הזמן לאתגר הבא. אני מודה ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז על העבודה המשותפת בשנים האחרונות. אני שמחה מאוד להצטרף לערוץ 20, שהינו אחד מערוצי הטלוויזיה בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר, המעניין והמאתגר בישראל. יש תנופת עשייה גדולה מאוד בערוץ 20 בימים אלו ואני שמחה להיות חלק ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully