וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" גם בקרדיטים

20.9.2015 / 11:15

גם נחום ברנע התייחס בסוף השבוע למונולוג מעורר המחלוקת של שרת התרבות מירי רגב, שנתנה במסגרת ראיון ל"ישראל היום". אלא שהפעם העיתונאי מ"ידיעות אחרונות" שמקפיד על מתן קרדיטים לא ציין את המתחרה

נחום ברנע באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
צ'כוב - כן, "ישראל היום" - לא. נחום ברנע/נמרוד סונדרס

הראיון המדובר שהעניקה שרת התרבות מירי רגב ל"לישראל היום" בסוף השבוע שעבר זכה להתייחסות בעיתוני סוף השבוע, גם מצד המתחרים וגם היריב המר, "ידיעות האחרונות" התייחס לראיון, אבל מבלי להעניק קרדיט לעיתון שבו התקיים.

הראיון צוטט במהלך השבוע ברשתות החבריות, בעיקר המנולוג של השרה: "אני מירי סיבוני רגב מקריית גת, מעולם לא קראתי צ'כוב, לא הלכתי כמעט להצגות בילדותי, האזנתי לג'ו עמר ולשירים ספרדיים, ואני לא פחות תרבותית מכל צרכני התרבות המערבית".

למונולוג מעורר המחלוקת, התייחסו גם יוסי שריד במאמר דעה שפרסם בעיתון "הארץ", בן כספית ב"מעריב" ונחום ברנע במדורו ב"בידיעות אחרונות". ברנע אף הביא ציטוט של המונלוג במלואו, בגרסתו היותר ארוכה. אולם למרות שהעיתונאי מ"ידיעות אחרונות" מקפיד לתת קרדיטים, הפעם נשמט הקרדיט של "ישראל היום".

ברנע העדיף שלא להגיב לוואלה ברנז'ה אולם הסכים לומר כי "רוב כלי התקשורת מתייחסים לישראל היום כאל עיתון, אני עוד לא הגעתי לשלב הזה, אני עובד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully