וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החינוכית לנפתלי בנט: השאר אותנו במשרד החינוך

21.9.2015 / 16:40

עובדי הטלוויזיה החינוכית נפגשו עם שר החינוך על רקע הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש. העובדים ביקשו להמשיך ולהפעיל את החינוכית כיחידת סמך של משרד החינוך. השר הבטיח לעובדים לבדוק את הצעתם עם שר התקשורת וראש הממשלה

שר החינוך נפתלי בנט, כנס הרצליה, יוני 2015. ראובן קסטרו
מה יהיה עם העובדים? נפתלי בנט/ראובן קסטרו

שר החינוך נפתלי בנט הבטיח לעובדי הטלוויזיה החינוכית לנסות ולמצוא פתרון למצבם יחד עם שר התקשורת וראש הממשלה בנימין נתניהו. כן הבטיח השר כי יבדוק את בקשתם להמשיך ולפעול כיחידה השייכת למשרד החינוך.

העובדים נפגשו עם השר בנט בבקשה לגבש פיתרון לטלוויזיה החינוכית על רקע הקמת תאגיד השידור הציבורי. בפגישה טענו ועדי העובדים, כי למרות שחוק התאגיד אושר בכנסת, יש לבדוק אפשרות לפיה החינוכית תמשיך לפעול כיחידה עצמאית שאינה נכללת בתאגיד.

הטלוויזיה החינוכית כוללת כ-200 עובדים שנמצאים בחוסר ודאות בנוגע לעתידם. החינוכית אמנם נכללת בתאגיד החדש, אולם העובדים שייכים למשרד החינוך וטרם הוצג להם מתווה של פרישה מרצון. כמו כן, לטענת העובדים לא הוצגה להם תוכנית לניוד עובדים והצבתם במקומות חלופיים, שכן מעמדם הוא של עובדי מדינה.

לעומת עובדי החינוכית, ברשות השידור נמשך הליך הפרישה מרצון, כאשר עד כה הודיעו על פרישה כ-180 עובדים. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה תום מועד הפרישה מרצון צפוי להידחות, כדי לאפשר לכמה שיותר עובדים לפרוש בתנאים מועדפים. הנושא נבחן בימים אלו על ידי משרד האוצר.

טרם התקבלה תגובת משרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully