וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: תחנת טלוויזיה השתמשה בטעות בסמל נאצי כדי לדווח על יום כיפור

23.9.2015 / 20:03

צופי התחנה וקהילת טוויטר הביעו את מחאתם על הטעות. הסופרת האמריקאית היהודיה איילת ולדמן צייצה: "מה לעזאזל? תחנת טלוויזיה בשיקגו מאחלת ליהודים יום כיפור שמח באמצעות סמל נאצי"

WGN, תחנת טלוויזיה מקומית בשיקגו, השתמשה בתמונת טלאי צהוב בעת דיווח אתמול (שלישי) על יום הכיפורים. צופים שראו זאת מיד צייצו על כך בטוויטר בכעס ובהלם. "וואו WGN, זאת תמונת הסטוק שלכם לחג יהודי?? אף אחד לא חשב שזו בחירת תמונה גרועה?" כתב אחד מהם. "איך מישהו יכול לא לדעת שזה טלאי נאצי שנועד ליהודים? איך?", תהה מישהו נוסף, ואחרת כתבה, "אז… מישהו עומד להיות מפוטר מ-WGN". הסופרת האמריקאית היהודיה איילת ולדמן צייצה: "מה לעזאזל? תחנת טלוויזיה בשיקגו מאחלת ליהודים יום כיפור שמח באמצעות סמל נאצי".

ב-WGN הזדרזו להתנצל היום על הטעות המרה. "אתמול בלילה שידרנו סיפור בנוגע ליום כיפור, יום הכפרה היהודי", נכתב בהודעתה של התחנה. "העיצוב שנבחר ללוות את הסיפור הגיע מבנק תמונות. למרבה הצער, נכשלנו לזהות שהתמונה הייתה סמל נאצי פוגעני. אנחנו נבוכים במיוחד ומתנצלים עמוקות בפני צופינו ובפני הקהילה היהודית על הטעות הזו. בורות איננה תירוץ. אנא דעו שאנו בוחנים את המדיניות הפנימית שלנו ושכבר נעשו שינויים כדי לוודא שחוסר תשומת לב כואב כזה לא יקרה שוב לעולם. תודה לכם על ההבנה. אנחנו מבטיחים להשתפר".

  • עוד באותו נושא:
  • יום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully