וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד השידור הישראלי: מגייסים סמנכ"לים ומחפשים משרד מיתוג

24.9.2015 / 10:12

תאגיד השידור הישראלי פרסם מכרזים לחמישה תפקידים בכירים, בהם סמנכ"לי טלוויזיה, רדיו וחדשות. טרם נקבע האם יישמר גובה השכר במקרה שאת המכרז יעברו עובדי רשות השידור. במקביל, מחפשים בתאגיד אחר משרד למיתוגו מחדש

אלדד קובלנץ. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
ממתינים לממונה על השכר. אללד קובלנץ/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

תאגיד השידור הישראלי החל בגיוס נושאי משרות בכירות בתחום התוכן ובחיפוש אחר משרד למיתוג התאגיד החדש. אלא שבמקביל לקליטת הבכירים, עדיין מתמודדים בתאגיד עם שאלות שטרם הוכרע לגביהן.

היום (חמישי) פורסמו מכרזים בעיתונות ובאתר התאגיד לתפקידי סמנכ"ל טלוויזיה, סמנכ"ל קול ישראל, סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל חדשות וסמנכ"ל משאבי אנוש. כזכור, בטרם אושר תזכיר החוק בוועדת הנגבי, הועלתה ההצעה לקלוט את מנהלי התוכן מרשות השידור, אולם הסעיף לא נכלל בסופו של דבר בחוק.

המועמדים ייאלצו לעבור את ועדת האיתור שתורכב מהשפוט בדימוס עזרא קמא, סמנכ"ל הכספים בתאגיד רן היילפרן והמנכ"ל הזמני של התאגיד אלדד קובלנץ. כפי שקבע החוק המינוי יהיה למשך שנתיים, לתקופת הייסוד וההקמה, עם אפשרות להמשיך בתפקיד גם בתום התקופה.

על פי הדרישות שפורסמו במכרז, תפקידו של סמנכ"ל הטלוויזיה יהיה הקמה וניהול של שלושה ערוצים: ערוץ שידורים מרכזי, ערוץ לילדים ונוער וערוץ בשפה הערבית. הדרישות: תואר ראשון, חמש שנות ניסיון בתפקיד ניהולי
בכיר בארגון בתחום הטלוויזיה בעל תקציב שנתי של 30 מיליון שקלים לפחות וידע בתחום המדיה הדיגיטלית.

מנהל חטיבת החדשות יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הקמה וניהול של חטיבת חדשות כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הדרישות לתפקיד כוללות תואר ראשון, חמש שנות ניסיון ניהולי וערכתי בתחום העיתונות וידע בתחום המדיה הדיגיטלית.

אל המכרז יוכלו לגשת גם מנהלים בכירים מרשות השידור, אולם טרם נקבע האם יוכלו לשמור על אותם תנאי שכר או שייאלצו לקבל את התנאים שאותם מגבשים בימים אלו בתאגיד בשיתוף עם הממונה על השכר במשרד האוצר.

מלבד שאלת השכר של נושאי המשרה הבכירים, טרם הוחלט כמה מעובדי רשות השידור ייקלטו בתאגיד החדש. בגרסתו הראשונה של החוק נקבע כי רק 25% מעובדי התאגיד יגיעו מרשות השידור. בהסתדרות דורשים להגדיל באופן משמעותי של יותר מ-80% את היקף המועסקים מהרשות. סוגיית היקף הנקלטים עדיין נמצאת במשא ומתן בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לבין מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.

עד שהשאלות הללו יגיעו לפתרונן, בתאגיד פרסמו מכרז למשרדים שיובילו את המיתוג החדש לתחנות הטלוויזיה והרדיו. הדרישות, כפי שנמסר מהתאגיד: "ישראליות, יצירתיות, חדשנות ובשורה, השכלה וידע, מצוינות, אסתטיקה, מקצוענות, הומור ואף הומור עצמי, תחרותיות, נדיבות וחריצות".

קובלנץ מסר בעקבות פרסום המכרזים: "אנו מזמינים את מיטב הכישרונות בישראל להשתתף במכרזים, שיקבע את דמותו של השידור הציבורי הישראלי. מדובר בפרויקט מרתק ומשמעותי מבחינה ציבורית, ערכית, הכולל שלושה ערוצי טלוויזיה, לכל הפחות שמונה תחנות רדיו ומוצרים דיגיטליים רבים, מה שהופך אותו לאחד מאתגרי הניהול והמיתוג הגדולים בישראל כיום".

בנוסף, הודיע הבוקר משרד התקשורת כי היום תתבצע פניה למועמדים למועצת התאגיד לקראת הגשתם לוועדה לבדיקת מינויים.

דובר ההסתדרות יניב לוי אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully