וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת דוידוב פורשת מקול ישראל

26.9.2015 / 16:06

בין הפורשים הרבים מרשת ב' של קול ישראל, גם דוידוב מי שערכה והגישה תוכניות רדיו במשך 22 שנה. "התחושה בתוך רשת ב' היא של חורבן בית", אומרים עובדים לוואלה ברנז'ה

ענת דוידוב. באדיבות המצולמים
"כל פרידה קורעת". ענת דוידוב/באדיבות המצולמים

ענת דוידוב, העורכת והמגישה הוותיקה ברשת ב' פורשת מקול ישראל. דוידוב מצטרפת לשורה של עובדים שהודיעו על פרישה מרשות השידור, על רקע פירוקה והקמת תאגיד השידור הישראלי החדש.

דוידוב הצטרפה לקול ישראל לפני 22 שנה, במהלכן שימשה כמגישה ועורכת בלא מעט תוכניות הדגל של התחנה. בשנתיים וחצי האחרונות הגישה דוידוב את התוכנית הכלכלית "צבע הכסף" ובעשור האחרון ערכה והגישה את "יומן השבוע".

עד כה פרשו מקול ישראל כ-60 עובדים, בהם לא מעט טכנאים. "לא מביאים מחליפים לאלו שפורשים ולא ברור האם נוכל להמשיך לשדר ומי יוכל או יידע להחזיק את השידור מבחינה טכנית", אומר עובד ברשת ב', "זה כמו ספינה טובעת. כבר 10 מפיקות פרשו והכתבים צריכים לבצע את כל התפקידים כדי שיהיה שידור. כתבים נאלצים לערוך ולהפיק לבד. יש חוסר בהירות ואין בעל בית כשהבית מתפרק".

"קול ישראל זה מקום שיקר ללבנו, כל סצנת פרידה היא קורעת, התחושה ברשת ב' היא של חורבן בית", הוסיפה עובדת נוספת, "וזו תחנה מצליחה, שהצליחה להביא מאזינים ולהכניס כסף".

עורך חדשות החוץ ברשת ב', ערן סיקורל, התייחס היום (שבת) בדף הפייסבוק שלו לפרישה ההמונית ולמצב שנוצר בתחנת הרדיו. סיקורל ציין כי מלבד פרישתה של דוידוב, פרשו בין היתר גם עורכת יומן הבוקר מיקי שושן, הקריינית הוותיקה רויטל עמית ומפיקת סדר יום שוש גולה. "כבר כרגע אין כח אדם מיומן שיכול למלא את כל המשמרות והעסק בדרך לקריסה" כתב סיקורל, "תחנת החדשות המואזנת בישראל בדרך לחורבן. האחריות על ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר כחלון, השר לביטחון פנים ארדן, שר האוצר לשעבר לפיד וחברת הכנסת קרין אלהרר, חבר הכנסת צחי הנגבי והכלי שבידי כולם רם לנדס", כתב סיקורל, "80 שנות שידור ציבורי. פרויקט השידור של ההגנה והיישוב העברי מגיע לימיו האחרונים. בושה".

גם בערוץ 1 חשים העובדים את המחסור בכח אדם וחוששים שלא יוכלו להמשיך ולשדר, בפרט תכוניות אקטואליה, ובראשן מהדורת החדשות, לאחר פרישתם של מפיקות וטכנאים. בנוסף למחסור בכח אדם, ייאלצו בערוץ 1 להתמודד עם בעיה נוספת: חלק מהתוכניות, בהן "המוסף" עם גאולה אבן, צפויות לעבור לאולפנים בירושלים לאחר שהופסקה ההתקשרות עם מפעילי האולפנים בתל אביב.

ענת דוידוב בחרה שלא להגיב. ממפרק רשות השידור טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully