וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 24 שנים בג.ג: יובל מטרי עובר לאולפני הרצליה

30.9.2015 / 15:16

המנכ"ל לשעבר של אולפני גלובוס גרופ שעזב את תפקידו לפני כחודש וחצי, מונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל תחום השירותים באולפני הרצליה. במסגרת תפקידו החדש יוביל מטרי את תכנון האולפנים החדשים בראשל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
24 שנים בגלובוס גרופ. יובל מטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובל מטרי, לשעבר מנכ"ל אולפני גלובוס גרופ, מונה לסמנכ"ל ומנהל תחום השירותים באולפני הרצליה. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לפני כחודש וחצי סיים מטרי את תפקידו כמנכ"ל אולפני גלובוס גרופ, שנה וחצי בלבד לאחר שנכנס לתפקיד. לפני כן שימש במגוון תפקידים באולפנים במשך 24 שנים, בהם מנהל האולפן בתל אביב וסמנכ"ל תפעול.

במסגרת תפקידו החדש ינהל מטרי (46) שמונה אולפנים, מרכז שידור ושתי ניידות שידור. כמו כן יהיה אחראי על תחום השיווק והמכירות באולפנים ובנוסף, יתמקד בתכנון האולפנים החדשים של אולפני הרצליה, שעתידים לקום בראשון לציון.

אולפני הרצליה נחשבים לגוף הגדול בתחום ההפקות ובבעלות החברה גם מחלקת תוכן והפקה, מחלקת שירותים לתעשייה, מחלקה בינלאומית ומשרדים להשכרה.

בעקבות המינוי מסר מטרי לוואלה ברנז'ה: "בראש ובראשונה אני מגיע ללמוד את המקום. אני מכיר היטב את התחום, המקום חדש. השאיפה שלי היא לשלב את היכולות שלי ואת האמצעים של אולפני הרצליה במטרה להצעיד את האולפנים לראש התעשיה".

יואב פרץ, מנכ"ל משותף של אולפני הרצליה, הוסיף: "אנחנו שמחים וגאים לגייס לשרותינו את אחד המנהלים המקצועיים והמעורכים בשוק. אני בטוח שיובל יתרום לנו מניסיונו הרב בתחום, מאחל לו הצלחה ומחכה לדרכנו המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully