וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לדחוף. יש דרקונים לכולם

2.10.2015 / 13:30

דורין אטיאס צפויה לקבל תוכנית חדשה בסגנון "המהפך" בשידורי קשת בערוץ 2. אבל למרות המשבצת הקבועה אטיאס לא מתכוונת לוותר על ההשתתפות בתוכנית של גיא פינס בערוץ המתחרה: "זו בת הזקונים שלי"

הסטייליסטית דורין אטיאס. גיא כושי ויריב פיין
"שיהיה בהצלחה לכולנו". דורין אטיאס/גיא כושי ויריב פיין

הסטייליסטית דורין אטיאס צפויה להגיש תוכנית חדשה על המסך של זכיינית ערוץ 2 קשת, במקביל להגשת פינתה הקבועה בתוכנית הבידור היומית בערוץ 10, "ערב טוב עם גיא פינס".

לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו עובדים בקשת על התוכנית בהנחייתה של אטיאס שצפויה לעלות בחודש נובמבר, עם החלפת ימי השידורים בין זכייניות ערוץ 2 - קשת ורשת ולאחר שסוף השבוע יעבור לאחריותה של קשת.

כחלק מהשינויים בלוח השידורים מתכוונים בקשת לעלות התוכנית בהגשתה של אטיאס בימי שישי. התוכנית תעסוק בענייני אופנה וסטיילינג, כשבמרכזה שינוי תדמית למשתתפים בסגנון התוכנית "מהפך" עם אורנה דץ, גם היא של קשת, ששודרה במשך שש עונות.

למרות המשבצת הקבועה בערוץ 2, אטיאס תמשיך להגיש את פינת האופנה בתוכניתו של פינס. אטיאס שלפני כשלוש שנים הגישה את תוכנית האופנה "שעת הדרקון" בערוץ 10, תחלק דרקונים בשני הערוצים במקביל.

אטיאס אמרה בתגובה לוואלה ברנז'ה: "שיהיה לנו בהצלחה", ואישרה כי תמשיך להשתתף בתוכנית של פינס: "זו בת הזקונים שלי". מקשת לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully