וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני פתיחת מיפ: "גיבורים" נמכרה לענקית Warner Bros

4.10.2015 / 9:45

פורמט הסדרה הדוקומנטרית שפותחה עבור ערוץ 10, יימכר לערוצים באוסטרליה, דנמרק והולנד. אסף גיל, שהקים באוגוסט האחרון חברה לייצוא פורמטים, אמר בעקבות העסקה: "מכירת פורמט של תוכנית כזאת, טרם שידורה בישראל, הוא נדיר"

גיבורים. באדיבות ערוץ 10,
תעלה בערוץ 10 בחורף הקרוב. "גיבורים"/באדיבות ערוץ 10

הפורמט "גיבורים" של אסף גיל נמכר לאחת מחברות ההפקה הגדולות בעולם - Warner Bros, עוד לפני שהושק בפסטיבל מיפ שייפתח מחר - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

את "גיבורים" (LIFE ON DUTY) יצרו יובל כהן ואסף גיל, הבעלים של "גיל הפקות", המפיקה את הסדרה, עבור ערוץ 10. מדובר בסדרה דוקומנטרית שמתעדת במשך כל שעות היממה את אנשי יחידות כוחות הצלה, בהן מכבי אש, משטרה ומחלקת טראומה בבית חולים – במהלך עבודתם וכן בחייהם הפרטיים.

את הסדרה שתעלה בישראל בחורף הקרוב על מסך ערוץ 10, מפיץ גיל באמצעות החברה לייצוא פורמטים שהקים באוגוסט האחרון, "גיל פורמטס". על פי העסקה שנחתמה אתמול, חברות הבת Warner Bros באוסטרליה, דנמרק והולנד, ימכרו את הפורמט לערוצים המקומיים במדינות הללו.

גיל מסר בתגובה: "מכירת פורמט של תוכנית כזאת, טרם שידורה בישראל, הוא נדיר ועל אחת כמה וכמה לפני השקתו בשוק. אנחנו חושבים שיש לנו מוצר מצוין ומאמינים שהמכירה הזאת היא רק ההתחלה".

גיל, שהפיק בין היתר את התוכניות "בייבי בום" לערוץ 10 ו"מאסטר שף" לקשת, מציג במיפ גם את הפורמט "לתפוס את הרגע" (CAPTURING THE MOMENT) אשר מופק עבור הערוץ הראשון. הפורמט עלה לפני כשבוע לאוויר בערוץ ZDF neo בגרמניה ונמכר לחברת הפקה אנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully