וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך MAKO גאווה מונה לעורך "פגוש את העיתונות"

6.10.2015 / 9:44

לוואלה ברנז'ה נודע כי את התוכנית השבועית של חדשות 2 יערוך יונתן למזה, שהצטרף לאתר מבית קשת לפני כשנתיים לאחר ששימש כאחד משני ראשי דסק החדשות ב"מעריב". שינויים נוספים בחדשות 2: כתבת החינוך דפנה ליאל תשמש ככתבת הכנסת ויעל אודם תחליפה בתחום החינוך

יונתן למזה. לילך גל, מערכת וואלה! NEWS
ממרגלית צנעני לרינה מצליח. יונתן למזה/מערכת וואלה! NEWS, לילך גל

יונתן למזה, עורך MAKO גאווה מונה לתפקיד עורך התוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח של חדשות 2 - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

למזה, בן 32, ערך בשנתיים האחרונות את הערוץ הגאה ושימש במגוון תפקידי עריכה, בהם עורך עמוד הבית, באתר מבית זכיינית ערוץ 2 - קשת. אל MAKO הגיע למזה מעיתון "מעריב", שבו שימש בתפקידו האחרון כאחד משני ראשי דסק החדשות. במעריב מילא למזה שורה של תפקידים, בהם עורך מוספים מיוחדים ועורך בסדק החדשות.

בנוסף לתפקידים שעשה במעריב, היה למזה חלק ממערכת התוכנית "היהודים באים" שעלתה בערוץ 1 ולפני כן היה חלק ממערכת התוכנית של גל אוחובסקי ומרגלית צנעני בערוץ 24.

למזה מסר בתגובה: "MAKO היה בית חם, ומקום מצוין ללמוד בו על רחשי הציבור באשר לנעשה במדינה. אני שמח להצטרף לחברת החדשות המובילה בישראל".

מלבד מינויו של למזה, ייערכו בחדשות 2 שינויים נוספים שבמסגרתם כתבת החינוך דפנה ליאל תשמש ככתבת בכנסת, עם חזרתה מחופשת הלידה. עמית סגל ימשיך לשמש ככתב וכפרשן הפוליטי ויעל אודם, שהחליפה את ליאל תמשיך לסקר באופן קבוע את תחום החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully