וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ: אין ראש חטיבת אקטואליה אבל יש כתבים חדשים

6.10.2015 / 17:05

שני כתבים יחליפו את יונה לייבזון בסיקור התחום הכלכלי: תומר ורון מ"כלכליסט" ויותם ברגר המשמש כעורך בתחנה הצבאית. בנוסף, מונתה נעמי רביע למחליפתה של לייבזון בתוכנית "יהיה בסדר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחת יוצאים שלושה. גלי צה"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה מינויים חדשים בגלי צה"ל בעקבות מעברה של יונה לייבזון לחדשות 2. את לייבזון ששימשה ראש דסק הכלכלה יחליפו תומר ורון ויותם ברגר בסיקור תחום הכלכלה והמגישה נעמי רביע תמלא את מקומה בהגשת התוכנית "יהיה בסדר".

ורון, בן 29, שימש ככתב הבנקים של העיתון "כלכליסט". לפני כן שימש ככתב ככתב במגזין "פורבס" ישראל. הוא בוגר תואר ראשון במסלול מינהל עסקים, פוליטיקה, ממשל ותקשורת באוניברסיטת בן גוריון.

ברגר שיסקר גם הוא את תחום הכלכלה, משמש כעורך תכניות בכיר בתחנה הצבאית. ברגר, בן 21, שהשתחרר מהשירות הצבאי בגל"צ בקיץ האחרון, שימש ככתב ירושלים וחבר בדסק הפוליטי.

לייבזון שימשה גם כמגישה בתוכנית "יהיה בסדר", לצדו של אביב לביא, שלושה ימים בשבוע. את מקומה בתוכנית תחליף נעמי רביע, שדרנית ותיקה בגלי צה"ל, שהצטרפה לתחנה לפני 21 שנים.

רביע מגישה כיום את התוכנית השבועית "קולה של אמא" וכן מהדורות חדשות."לכבוד הוא לי שבחרו בי להגיש את 'יהיה בסדר'. זו תכנית ששמעתי באדיקות מאז עלייתה לאוויר לפני שמונה שנים. אני שמחה ונרגשת להיות חלק מתכנית כה חשובה, המתקנת עוולות ומדברת לכל אזרח בגובה העיניים", אמרה רביע בעקבות המינוי.

מגלי צה"ל נמסר כי על חיזוק הדסק הכלכלי החליטו מפקד התחנה ירון דקל וממלא מקום מנהל מחלקת החדשות דן שחורי.

ירון דקל הוסיף: "ההחלטה להרחיב את תחום הסיקור מחויבת המציאות, שכן מאזיני גל"צ צמאים למידע, וגל"צ כתחנת שידור מובילה תשים דגש על העולם הכלכלי-חברתי והממשק שבינו לבין האזרח הקטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully