וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונתה הוועדה להסדרת הרגולציה לשוק השידורים

7.10.2015 / 11:02

הבוקר שלח ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, את כתב המינוי לחברי הוועדה, בראשות מנכ"ל משרד התקשורת. הוועדה התבקשה לגבש המלצות לעידוד כניסה של שחקנים חדשים לשוק. בנוסף הודיע משרד התקשורת: חוק איחוד הרגולציה חוזר לכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלצות עד סוף שנת 2015. שלמה פילבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, שלח הבוקר (רביעי) כתב מינוי לוועדה המייעצת לעניין הסדרת הרגלוציה על שוק התקשורת, שבראשה יעמוד מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.

הוועדה, שתורכב מראשי הגופים המפקחים וגורמים מקצועיים במשרד התקשורת, תגבש המלצות להסדרת הרגלוציה על שוק השידורים והתוכן, כולל שינוי חקיקה הנדרשים. את המלצותיה מתבקשת הוועדה להעביר עד 31 בדצמבר.

"בין היתר אבקשכם לגבש המלצות בנוגע לנושאים הבאים: הסדרים שיעודדו כניסה של שחקנים חדשים לשוק ועידוד התחרות בשוק התוכן והחדשות (כולל הגנת ינוקא לשחקנים חדשים", ציין נתניהו בכתב המינוי.

בהמשך מבקש נתניהו המלצות בנוגע להחלת הרגלוציה על גורמי תוכן חדשים הפועלים בשוק, הגנה על עידוד היצירה המקורית הישראלית והמשמעוית גידול בשירותי התוכן על גבי פס רחב.

הוועדה תכלול את יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אוה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הכבלים והלווין ד"ר יפעת בן חי-שגב, יועץ מנכ"ל משרד התקשורת אבינועם רוזנבאום שירכז את עבודת הוועדה וגורמים מקצועיים ממשרדי התקשורת והאוצר.

כמו כן, הודיע משרד התקשורת כי ביום ראשון תעלה לוועדת השרים לחקיקה הצעת החוק "ברית המועצות" - איחוד גופי הרגולציה בטלוויזיה שיזם שר התקשורת הקודם גלעד ארדן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. הכוונה היא להחיל דין רציפות על הצעת החוק ולהביאה לקריאה שנייה ושלישית בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully