וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפייסבוק והטלוויזיה הם זיווג מושלם"

דוד ורטהיים, קאן

8.10.2015 / 13:46

לידיעת אבי ניר, אבי צבי ויוסי ורשבסקי: ניקולה מנדלסון, סגנית נשיא בפייסבוק שהתארחה בפסטיבל מיפ, מדווחת כי למרות העומס בסרטוני הווידאו ברשת החברתית, הגלישה נעשית במקביל לצפייה בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 מיליארד צפיות בסרטוני וידאו ביום. ניקולה מנדלסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשתות החברתיות לא הורגות את הטלוויזיה ולעיתים הן אף מחזקות אותה. "זמני השיא בשימוש בפייסבוק מקבילים לזמני השיא של צפייה בטלוויזיה בכל מדינה ברחבי העולם. 85% מהאנשים שנמצאים ברשתות החברתיות נמצאים בפייסבוק, והם נמצאים ברשתות החברתיות בזמן שהם צופים בטלוויזיה", כך אומרת ניקולה מנדלסון סגנית נשיא בפייסבוק, שהתארחה בפסטיבל מיפ.

מנדלסון השתתפה במושב בנושא השפעתה של הרשת החברתית על הרגלי הצפייה בטלוויזיה, בפרט לנוכח עומס הסרטונים והשקת וידאו 360 בפייסבוק. היא הסבירה כי אמנם הזמן המוקדש לגלישה עולה על הזמן המוקדש לצפייה בטלוויזיה, אבל עדיין מעמדה של הטלוויזיה נשמר. "אנחנו חיים בעידן הזהב של הטלוויזיה", אמרה והתייחסה לעובדה שבשנים האחרונות מסכי הסמארטפון הולכים וגדלים על מנת לאפשר צפייה נוחה יותר בתכני וידאו. "פיצוץ סרטונים", מכנה מנדלסון את העומס בפייסבוק, ומצביעה על כך שמדי יום נצפים יותר מארבעה מיליארד קטעי וידאו, כאשר 75% מהצפיות נעשות באמצעות הטלפונים הניידים.

אולם העלייה בפופולאריות של צפייה בקטעי הווידאו בפייסבוק מחזקת את הקשר עם הטלוויזיה. מנדלסון מציינת כי ישנם שיתופי פעולה בין הרשת החברתית לגופים המשדרים, כמו בבכורה לעונה החדשה של "משחקי הכס", שבה סייעה פייסבוק לקדם את הסדרה.

"הפייסבוק והטלוויזיה הם באמת זיווג מושלם", היא אומרת ומזכירה כי ישנם מספר כלים אותן פיתחה פייסבוק, המאפשרים דירוג, הצבעה ויצירת תוכן אינטראקטיבי, שיכולים לסייע למפיקים ולגופי השידור. לצורך המחשה מזכירה מנדלסון את העימות בין המועמדים הרפובליקנים לנשיאות ששודר ב-FOX, וכלל שאלות של צופים באמצעות קטעי וידאו.

"אנחנו מחויבים וכבר הצבנו את צוותי ההנדסה הטובים ביותר על מנת לבנות ולפתח את העתיד של תחום הווידאו בפייסבוק", סיכמה מנדלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully