וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים החדשים של ערוץ הספורט: פיני גרשון ומיכל אפשטיין

8.10.2015 / 18:00

גרשון חוזר לערוץ לתפקיד הפרשן הבכיר: ילווה את ליגת העל בכדורסל גברים לצד מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. אפשטיין, שחקנית עבר שהשתתפה בעונה האחרונה של "מאסטר שף", תשמש כפרשנית ליגת העל בכדורסל נשים

פיני גרשון. צילום: פיני סילוק ,קובי אליהו, עיבוד תמונה
לצד מאמן נבחרת ישראל. מיכל אפשטיין ופיני גרשון/עיבוד תמונה, צילום: פיני סילוק ,קובי אליהו

פיני גרשון ומתמודדת מאסטר שף מיכל אפשטיין הם הפרשנים הבכירים החדשים של ערוץ הספורט, שילוו את ליגת הכדורסל שתיפתח במוצאי שבת.

לפני כשנתיים הצטרף גרשון לערוץ הספורט כפרשן הבכיר במקומו של צביקה שרף, והיה חלק מצוות מגזין הכדורסל של הערוץ - "חמישיות", אולם עזב לאחר כשנה בעקבות מינויו לתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב.

גרשון, שמשמש כיום כמנהל מקצועי בנבחרות ישראל, היה חלק מהצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת באליפות אירופה שנערכה לא מכבר, ועבד בשיתוף עם מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין. עם חזרתו לערוץ ישמש גרשון כפרשן הבכיר של ליגת כדורסל גברים לצדו של אדלשטיין, פרשן הכדורסל של הערוץ.

חיזוק נוסף בערוץ 5 היא הפרשנית החדשה מיכל אפשטיין, מי שהתמודדה בעונה האחרונה של ריאליטי מבית קשת "מאסטר שף", והודחה לפני הגמר. אפשטיין היא כדורסלנית עבר, ששיחקה בליגת העל בכדורסל נשים ובנבחרת ישראל, לקחה חלק במספר אליפויות ישראל וכיום משמשת כעוזרת מאמן קבוצת אליצור רמלה. אפשטיין תשמש בערוץ בתפקיד פרשנית ליגת העל בכדורסל נשים.

צירופם של גרשון ואפשטיין נעשה במסגרת השינויים בערוץ 5, הכוללים את הפיטורים של איציק זהר ולירן שטראובר ופרידה מהכתבת הוותיקה שירלי בר דיין.

בערוץ הספורט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully