וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן הבטיח "הודעה חשובה"; הכתבים עזבו בזעם

12.10.2015 / 11:02

בעיצומו של גל טרור ולאחר שהבטיח "הודעה אישית חשובה", הודיע חבר הכנסת מהליכוד שיתבע את חדשות 2 ועמית סגל במיליון שקלים בתגובה לתחקיר לפיו צרך סמים קשים ושילם בעבור שירותי זנות. כתבים פוליטיים אמרו לוואלה ברנז'ה כי בכוונתם להתעלם מההודעה. צפו

צילום : מור שאולי עריכה : יאיר דניאל

חבר הכנסת אורן חזן הודיע היום (שני) במסיבת עיתונאים כי הוא תובע את חדשות ערוץ 2 והעיתונאי עמית סגל על סך מיליון שקלים. זאת, בתגובה לתחקיר שפרסמו בחודש יוני האחרון ולפיו צרך סמים קשים ושילם בעבור שירותי זנות בעת שניהל קזינו בבולגריה. לדברי חזן, שהבטיח לאחר התחקיר כי יתבע את סגל, "בחודשים האחרונים סבלתי מהכפשות אישיות ומטרור נגדי".

חזן הכחיש נחרצות את הטענות נגדו מיד לאחר הפרסום, אמר כי זה "ניסיון חיסול" ואף עקץ: "ממתי אנחנו מאמינים לזונות ולנרקומנים?". מלבד טענות אלו בחדשות 10 פורסם כי צעירות שעבדו תחת חזן בעת שניהל בר בתל אביב התלוננו כי הטריד אותן מינית, טענה שגם אותה הכחיש מכל וכל.

"אתה רציני? בשביל זה הבאת אותנו"

"אני אגיד בשידור שאני לא מתכוון להתייחס לפארסה הזאת כי זה להמשיך מבחינתי את הניצול שלו אותנו, כלי התקשורת"

כמה מהעיתונאים שהגיעו בעקבות הצהרתו של חזן עזבו את המקום בזעם. בשלב שאלות העיתונאים, פנה אליו כתב חדשות 10, עקיבא נוביק ושאל: "אתה רציני? בשביל זה הבאת אותנו" ויצא ממסיבת העיתונאים בהפגנתיות. יחד עם נוביק עזבו את המקום ירון אברהם ראש הדסק הפוליטי בערוץ הכנסת ואופיר ברק הכתב הפרלמנטרי של רשת ב'. נוביק אמר לוואלה ברנז'ה כי הוא מתכוון להתעלם מהצהרתו של חזן ולא לתת לה ביטוי במהדורת החדשות.

ירון אברהם אמר לוואלה ברנז'ה: "אני אגיד בשידור שאני לא מתכוון להתייחס לפארסה הזאת כי זה להמשיך מבחינתי את הניצול שלו אותנו, כלי התקשורת. לשבת שם ולשמוע אותו מטנף על חבר לתקשורת, ולא משנה מי זה. בושה. בחדר סיעת הליכוד, עם המשאבים של הכנסת, סדרנים. בנוסף פניתי מייד ליו"ר תא הכתבים הפרלמנטריים שיכנס את כולנו, הכתבים בכנסת, כדי לחשוב מחדש על הדרך שבה אנחנו מסקרים חברי כנסת בכלל. לא ייתכן שח"כים ישתמשו באמצעי התקשורת לצרכיהם המשפטיים האישיים, ונגד עיתונאי, זוטר או בכיר ככל שיהיה".

עמית סגל אמר בתגובה: "כפי שאמרנו כבר מהיום הראשון לפרסום התחקיר, הדברים שפורסמו נשענו על עדויות, מסמכים וראיונות ואנחנו משוכנעים בנכונותו".

מחברת חדשות 2 נמסר בתגובה: "חברת החדשות עומדת מאחורי כל הפרטים שפורסמו בתחקיר. מדובר במידע בעל עניין ציבורי רב. החברה תציג בפני בית המשפט את כל הראיות שבידיה, המבססות את ממצאי התחקיר. טרם קיבלנו את כתב התביעה, וכשנקבל אותו נפרוס את כל האמת בפני בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully