וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן תמונות העירום במגזין פלייבוי

13.10.2015 / 9:45

אחרי יותר מ-60 שנה החליט הבעלים והמייסד יו הפנר לוותר על תמונות העירום שהפכו זמינות בכל מכשיר נייד. יחד עם זאת, במגזין הוותיק לא מתכוונים לוותר לגמרי על פרובוקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יסתפקו בפרובקטיביות. מגזין דצמבר 2013 בכיכובה של קייט מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונות עירום הפכו לפאסה ונמצאות במרחק של לחיצה אחת במחשבים ובסמארטפונים - כך מסבירים בפלייבוי את ההחלטה המהפכנית שהתקבלה בהנהלת המגזין השבוע לוותר על תמונות עירום במגזין.

מאחורי היוזמה עומד העורך הבכיר קורי ג'ונס, שהצליח לשכנע את המייסד והעורך הראשי יו הפנר, בן ה-89, לוותר על שילוב תמונות עירום במגזין שנוסד לפני 62 שנים. יחד עם זאת, בפלייבוי לא מתכוונים לוותר על תמונות פרובוקטיביות - כך מדווח הניו יורק טיימס.

תפוצתו של המגזין עומדת כיום על פחות מ-800 אלף עותקים, לעומת תפוצה של יותר מ-5.5 מיליון עותקים בשנות ה-70. בשנת 72' נרשם שיא בגיליון נובמבר שהופץ ונמכר ביותר משבעה מיליון עותקים. באותן שנים ספג המגזין ביקורת מצד ארוגני נשים וכן מצד גורמים פוליטיים שמרניים. כך או כך, המגזין הפך לאחד הפופולאריים בעולם והלוגו שלו, מתברר, מוכר לא פחות מסמלי אפל ונייק.

מלבד אי שילובן של תמונות עירום, שוקלים במגזין לערוך שינויים נוספים בהם וויתור על תמונת נערת האמצע. במהלך שנותיו חלק מהנשים שכיכבו במגזין, היו מרלין מונרו, מדונה, שרון סטון, נעמי קמפבל וקייט מוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully