וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 עתר לבג"ץ: דורש לעלות על עידן פלוס

13.10.2015 / 16:02

ערוץ מורשת הגיש את העתירה בטענה כי המודל הכלכלי בערוץ נשען על הפצת שידוריו באמצעות עידן פלוס וכי כל עיכוב מגדיל את הפסדיו. במקביל תיבדק האפשרות למתן אישור לשידורי אקטאליה וחדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוכנית כלכלית בעידן פלוס? שרון גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 20 עתר לבג"צ בתחילת השבוע בדרישה להפיץ את שידוריו באמצעות עידן פלוס - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

העתירה הוגשה נגד משרד התקשורת, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שאחראית על שידורי עידן פלוס והמועצה לשידורי כבלים ולווין - הגוף המפקח של הערוץ. ערוץ 20, שהוקם ביוני 2014, משודר כיום באמצעות חברות הכבלים והלווין HOT ו-yes. בערוץ טוענים כי קהל צופים רב, בעל זיקה למסורת, אינו מנוי לכבלים וללווין וצופה בטלוויזיה באמצעות עידן פלוס, ואינו יכול להיחשף לשידורי הערוץ.

כמו כן, לטענת ראשי הערוץ, שממומן באמצעות פרסומות, התוכנית הכלכלית שנשנתה עבור הערוץ נשענת על כך שיופץ באמצעות עידן פלוס ובכך יגיע להיקפי צפייה רחבים יותר. כעת דורשים בערוץ להחיל את חוק הפצת השידורים שנחקק לפני כשלוש שנים, ובמסגרתו הוחלט לשלב ערוצים ייעודיים בשידורי עידן פלוס, בהם ערוץ 20.

במקביל לעתירה, נפגשו בתחילת השבוע בעלי הערוץ מוטי שקלאר ומנכ"ל הערוץ אבי בר עם יו"ר מועצת הכבלים והלווין ד"ר יפעת בן חי-שגב, בבקשה לאפשר שילוב תכנים מתחום האקטואליה. לוואלה ברנז'ה נודע כי בקרוב תוגש למועצה הבקשה לשינוי תנאי הרישיון ומתן האפשרות לשדר תכנים נוספים שאינם עונים על ההגדרה "מורשת יהודית", בהם גם התוכנית הכלכלית היומית של שרון גל.

בערוץ 20 סירבו להגיב. ממועצת הכבלים והלווין ומהרשות השנייה לא התגבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully