וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים הפלסטינים מהללים את אוהד חמו: "לקנא בו"

20.10.2015 / 11:45

בזמן שביבי ואבו מאזן עסוקים בחילופי האשמות, העיתונאי הבכיר מהרשות הפלסיטינית פאיז עבאס החמיא לכתב חדשות 2 על שתי כתבות שבהן הצליח לחדור למחנות פליטים. חמו לוואלה ברנז'ה: "החמיא לי מאוד לשמוע את דעתו"

רויטרס
אוהד חמו. חדשות 2,
"פרגון מהצד השני". אוהד חמו/חדשות 2

על רקע המתיחות וחילופי ההאשמות בין הרשות הפלסטינית לישראל, היה מפתיע לשמוע את הפרשן הבכיר לענייני ישראל בטלוויזיה הפלסטינית מחמיא לכתב חדשות 2 אוהד חמו.

הפרשן פאיז עבאס, שנחשב מקורבו של יו"ר הרשות אבו מאזן, החמיא אתמול (שני) בראיון לטלוויזיה הפלסטינית לשתי כתבות של הכתב לענייני שטחים בחדשות 2, אוהד חמו: הכתבה ששודרה בתחילת השבוע ובה הצליח חמו לחדור למחנה הפליטים קלנדיה ולראיין רעולי פנים והכתבה ששודרה לפני כחודש שבה הצליח חמו לתעד קרב יריות במחנה הפליטים בג'נין.

"נראה שיש לו קשרים חזקים בהרבה מכל העיתונאים הפלסטינים עם החמאס או עם גדודי חללי אל אקצא", אמר עבאס על חמו והוסיף כי קינא בו מבחינה מקצועית על כך שהצליח כעיתונאי לחדור למחנות הפליטים ולראיין רעולי פנים והחמיא גם על יכולות המקצועיות והאובייקטיביות של חמו.

חמו אמר לוואלה ברנז'ה בעקבות הדברים: "החמיא לי מאוד לשמוע את דעתו של פאיז, עמית ואיש תקשורת בעל זכויות ולקבל פרגון והערכה שכזו מקולגה בצד השני של המתרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully