וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר: אלקבץ במקום ויזנטל

21.10.2015 / 9:32

שמעון אלקבץ, מנהל "קול ישראל", יחל לשמש כעורך הראשי של רשות השידור במקום יונה ויזנטל, המסיים את תפקידו. ברי בר-ציון ישמש כמנהל מיוחד, שיהיה אחראי בין היתר על הפיטורים בתקופת הפירוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמכויות מלאות בתחום התוכן. שמעון אלקבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט המחוזי בירושלים, אישר את מינויו של שמעון אלקבץ, מנהל "קול ישראל", לתפקיד העורך הראשי של רשות השידור במקומו של יונה ויזנטל, המסיים את תפקידו. כמו כן אושר מינויו של ברי בר-ציון כמנהל מיוחד, האחראי על הניהול של כלל הפעילות השוטפת ברשות השידור.

אלקבץ יהיה בעל סמכויות ההחלטה בתחומי התוכן התקשורתי ברשות. לפני שמונה למנהל "קול ישראל", שימש אלקבץ כראש מנהל התרבות והאמנות במשרד התרבות והספורט. לפני כן שימש כמנכ"ל קבוצת תחנות רדיו תל אביב, רדיו דרום, רדיו ירושלים, רדיו גלי ישראל ואף ייסד את רדיו דרום ורדיו גלי ישראל. אלקבץ אף כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת הירש מדיה וניהל פרויקטים בחברת חדשות 10.

לצדו של אלקבץ, ברי בר-ציון ינהל את כל הפעילות השוטפת של רשות השידור, לרבות צעדי הייעול הנדרשים בתקופת הפירוק. בר-ציון שימש כמנהל המיוחד של בית החולים "ביקור חולים" בירושלים. לפני כן שימש כיועץ בכיר למנכ"ל משרד האוצר. בר-ציון אף הקים וניהל מקומונים של רשת "ידיעות תקשורת" מקבוצת "ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully