וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

22.10.2015 / 13:36

הפרינט חי ובועט עם כותבים חדשים בהארץ ובליברל • מי עוברת מ-mako למחלקת הרכש של HOT • ומי עוזבת את ערוץ 10 • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

הפרינט חי, בועט ושותה: תם אהרון ושרון כידון יכתבו טורים אישיים במגזין "ליברל" החל מהגיליון הקרוב. כידון מגישה את התוכנית "מדברים על זה" ב"רשת" ו"מייבשים את הביצה" ברדיו תל אביב, שניהם לצד שי גולדן, גם הוא בעל טור בקבוע בעיתון. הסטאנדאפיסט תם אהרון הגיש פינה קבועה ב"תוכנית קיציס", וכיום מתארח כחבר תורן בפאנל של תוכנית "גב האומה".

ומה באשר לשתייה? ליבי שפרלינג, כתבת האלכוהול של ynet, עזבה את האתר בתום חמש שנים לטובת עיתון "הארץ". שפרלינג תכתוב ותסקר את תחום האלכוהול בעיתון.

כאן מנחם טוקר, רשת

שדרן הרדיו והמגיש בטלוויזיה מנחם טוקר יעלה החל מהשבוע הבא בתוכנית אירוח חרדית "טוקר". התוכנית השבועית תעלה במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 רשת בשעות הבוקר המאוחרות ובשידור חוזר עוד באותו היום. טוקר מגיש שתי תוכניות ברדיו "קול חי", מנהל תחנת רדיו אינטרנטית ובעבר הגיש את התוכנית "באים לשבת" בערוץ 2. בתוכנית הראשונה הוא יארח את אשת התקשורת לוסי אהריש ופאנל רדיו עם עומר בן רובי עורך גלגלצ. טוקר בנולוג פתיחה: "זה כבוד גדול עבורי שבחרו בי להגיש תוכנית אירוח לקירוב לבבות שתתאים לכל אדם בארץ, לזה שצם ביום כיפור וגם לזה שאינו צם".

משרד הפרסום teenk משיק את סוכנות ייצוג וניהול של כוכבי הרשתות החברתיות שתונהל על ידי לאון שניידרובסקי, שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל מחלקת הנוער במשרד. כחלק מהפעילות הסוכנות תלווה את היוצרים וכוכבי היוטיוב בשיתופי פעולה מסחריים. בינתיים נרשמו לתוכנית 15 בני נוער.

קו בר לב

קרן בר לב נפרדת מהאתר מבית קשת, אחרי שנתיים כעורכת ושש שנים ככתבת בידור חו"ל ב-MAKO סלבס. בר לב תחליף את אהרון גבע בחטיבת הרכש של חברת הכבלים HOT, בתפקיד רכזת היח"צ של סדרות הרכש. מלבד העריכה והכתיבה באתר, בר לב שהייתה בצוות ההקמה של MAKO, הגישה פינות בתוכנית הבוקר של דנה רון ובתוכנית הבילויים בערוץ 24.

אלנה ארבסקי, המפיקה הראשית של תוכנית "הכל כלול" בערוץ 10, עוזבת את תפקידה. אברסקי שימשה כמפיקת התוכנית בהגשתה של סיוון כהן, במשך שנה וחצי. לפני כן שימשה כמפיקה בתוכנית "מצב אומה" בזמן ששודרה ברשת ולפני כן הייתה מפיקה בערוץ האופנה. את ארבסקי יחליף באופן זמני בהפקת התוכנית אורי מוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully