וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן VS אולפן שישי: צילמו אותי בהרצאה פיקטיבית

23.10.2015 / 17:01

פרסום ראשון: זקן ועורך דינה נדהמו לגלות בפרומו ל"אולפן שישי" קטעים מתוך הרצאה שהעניקה, זאת לאחר שסירבה מספר פעמים להעניק לחדשות 2 ראיון ונתנה את הסכמתה להתראיין ל"עובדה". מי שהזמינה את ההרצאה נעלמה וזקן החליטה להתלונן במשטרה

שולה זקן ועורך דינה בדיון שלב הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מאי 2014. מוטי קמחי, מערכת וואלה! NEWS
העניקה ראיון ל"עובדה". שולה זקן/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי

שולה זקן הגישה היום (שישי) תלונה במשטרת ירושלים, בטענה כי חדשות 2 השיגו במרמה קטעים מתוך הרצאה פיקטיבית, על מנת לשלבם בכתבה שצפויה להיות משודרת הערב ב"אולפן שישי".

זקן, בליווי פרקליטה עו" ד עופר ברטל, הגישה את התלונה נגד "אולפן שישי" ועורך התוכנית איתי דנקנר. לטענת זקן, שלאחר שחרורה מהכלא החלה להעניק הרצאות בתשלום, היא סירבה מספר פעמים לבקשת חדשות 2 לקיים עמה ראיון. יחד עם זאת, לוואלה ברנז'ה נודע כי זקן הסכימה להתראיין לתוכנית "עובדה" של זכיינית ערוץ 2 - קשת.

לטענת זקן, לפני מספר ימים, לאחר שהסכימה להתראיין לתוכנית התחקירים של אילנה דיין, היא הוזמנה לתת הרצאה בראשון לציון, וקיבלה עבורה תשלום במזומן. ההרצאה התקיימה ועל אף שזקן מציינת במפורש כי חל איסור לצלם ולהקליט את הרצאותיה, אתמול היא נדהמה לגלות בפרומו לכתבה ב"אולפן שישי", כי היא צולמה ללא ידיעתה והסכמתה.

עוד טוענת זקן כי בעקבות שידור הפרומו היא ניסתה ליצור קשר טלפוני עם מי שהזמינה את ההרצאה, אולם לא היה כל מענה וקו הטלפון היה מנותק. זקן ופרקליטה הגישו תלונה במשטרה בטענה כי חדשות 2 השיגו דבר במרמה באמצעות הרצאה פיקטיבית. התלונה שהוגשה במשטרת ירושלים הועברה לחקירת משטרת ראשון לציון.

עו"ד ברטל אמר לוואלה ברנז'ה: "אנחנו סומכים על משטרת ישראל שתחקור את העניין על מנת לגלות מי עומד מאחורי ההונאה. העובדה שההרצאה הזאת הגיעה לחדשות 2 באופן מיידי, לאחר ששולה סירבה להתראיין לחדשות 2, היא יותר ממחשידה". מחדשות 2 לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully