וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 8 שנים: רענן ברנובסקי נפרד מוואלה! ספורט

וואלה ברנז'ה

25.10.2015 / 13:04

ברנובסקי, שהצטרף לוואלה בשנת 2007, שימש ככתב כדורגל וסיקר במהלך השנים, בין השאר, את מכבי תל אביב, בני יהודה והנבחרת הצעירה. בשנתיים האחרונות התמקד בעבודה באולפן וואלה כמגיש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורש מהקבוצה. ברנובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רענן ברנובסקי, אחד הכתבים הוותיקים בדסק הספורט של וואלה, סיים את תפקידו בתום למעלה משמונה שנים. ברנובסקי, שהצטרף לוואלה בשנת 2007, שימש ככתב כדורגל בדסק הספורט וסיקר במהלך השנים, בין השאר, את מכבי תל אביב, בני יהודה והנבחרת הצעירה.

בשנתיים האחרונות התמקד ברנובסקי בעבודה באולפן וואלה, כמגיש וכמנחה. בין השאר הגיש את משדרי הכדורגל המיוחדים של דסק הספורט וכן את תכנית סיכום המחזור השבועית "תמונת מחזור". בקיץ 2014, הוא הגיש את 'גולאסו' תכנית הדגל של וואלה ספורט לסיקור המונדיאל שנערך אז בברזיל. בנוסף שימש ברנובסקי, גם כשדר של משחקי הכדורגל ששודרו בשידור ישיר באתר. במקביל לעבודתו בוואלה, משמש ברנובסקי כשדר קווים בצ'רלטון, בשידורי הכדורגל מליגת העל, המשודרים בערוצים ספורט1 וספורט2.

רענן ברנובסקי מסר: "אני מודה לוואלה על ההזדמנות שניתנה לי ועל כך ששימש לי כבית חם במשך שמונה שנים. הגיע הזמן להמשיך הלאה ולמצוא אתגרים חדשים".

אודי הירש, המשנה לעורך הראשי של וואלה!NEWS, מסר: "במשך השנים הארוכות שלו בוואלה, הן ככתב והן כמגיש, רענן היה אחד מעמודי התווך של מחלקת הספורט המצוינת שלנו. הידיעות שפרסם והניסיון הטלוויזיוני שלו יחסרו לנו. אנחנו מאחלים לרענן בהצלחה – ובטוחים שיצליח בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully