וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תקף את אברמוביץ' שהתעלם מתמונתו במדי נאצי; אברמוביץ': "הוא לא הוצג בתור המופתי"

25.10.2015 / 14:38

אמש העלה רה"מ פוסט שבו תקף את התקשורת ואת העיתונאי אמנון אברמוביץ' על כך שהתעלם מתמונתו במדי קצין נאצי. היום מגיב אברמוביץ' לוואלה ברנז'ה ואומר: "לא ידעתי שראש הממשלה הוצג כנאצי, אך מדוע הוא נזעק כל כך?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התקשורת בחרה להצניע". הסטטוס של נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנפתחה חקירה במשטרה ולאחר שמפיץ התמונה הוזמן לשימוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף את התקשורת ובפרט את אמנון אברמוביץ', בטענה שהעדיף להתעלם מתמונתו במדי קצין נאצי ומההסתה נגדו.

אתמול (שבת) פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו סטטוס בדף הפייסבוק שלו שבו תקף את עיתונאי חדשות 2: "מעניין מאוד שהתקשורת הישראלית, שתמיד מזדעזעת מהסתה נגד מנהיגי ישראל, בחרה להצניע השבוע את ההסתה הפרוע שמתנהלת נגדי ברשת. אברמוביץ', שהזדעק בצדק כאשר הועלתה תמונת הנשיא ריבלין במדי אס.אס, לא מצא ולו מילה אחת לומר אמש על הפוסט שהעלה גלעד הלפרין, אחד מעורכי ynet ובו תמונה של ראש הממשלה במדי נאצי. מה היה קורה לו היה מדובר במנהיג אחר? אתם יודעים את התשובה".

בתגובה להתקפה, אומר היום אברמוביץ' לוואלה ברנז'ה: "לא ידעתי שראש הממשלה הוצג כנאצי, שזה כמובן מעשה נפסד. אך מדוע הוא נזעק כל כך? הוא לא הוצג בתור המופתי".

מתברר שמאחורי הפוסט שגם זכה לאזכור הבוקר בעיתון הבית של רה"מ "ישראל היום", עומד נתניהו עצמו ולא כותב הסטטוסים הקבוע של דף הפייסבוק טופז לוק, מנהל הניו מדיה של נתניהו. לוק שהצטרף לצוות רה"מ עם קמפיין הבחירות, רק בן 22, יוזם את מרבית הסטטוסים שעולים, כאשר הרגישים שבהם מועברים לאישורו של נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully