וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כפולים" נמכרה לחו"ל? השחקנים דורשים להשתתף ברווחים

26.10.2015 / 10:27

לפני כחודש חתמה זכיינית ערוץ 2 קשת על עסקת מכירה עם ערוצי FOX, לפיה תופץ סדרת המתח החדשה בגרסתה המקורית ל-127 מדינות. לוואלה ברנז'ה נודע כי כעת דורשים השחקנים ליהנות מההצלחה הבינלאומית ולקבל תמלוגים

כפולים. קשת,
יקבלו כסף? "כפולים"/קשת

ארגון השחקנים בישראל שח"ם במגעים עם זכיינית ערוץ 2 קשת, בדרישה שגם השחקנים ייהנו מהרווחים בעקבות מכירת "כפולים" לחו"ל - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

לפני כחודש, עוד לפני עלייתה לשידור בישראל, חתמה קשת על עסקת מכירה עם רשת FOX האמריקאית, לפיה תשודר הסדרה בגרסתה המקורית ב-127 מדינות ברחבי העולם. בכך, בפעם הראשונה, רכשו ערוצי FOX הבינלאומיים סדרה ישראלית וסדרה שאינה בשפה האנגלית להפצה בינלאומית.

ההסכם עם הרשת האמריקאית, הצטרף לעסקת המכירה שנחתמה לפני כשנתיים, שבמסגרתה יוצרים Fox International Studios יחד עם קשת אדפטציה אמריקאית לסדרה ולעסקת המכירה לערוץ הטלוויזיה הצרפתי +CANAL.

את הסדרה שתעלה לשידור בישראל ביום חמישי, הפיקה חברת "טנדר הפקות" ומככבים בה השחקנים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני, מיקי ליאון ורועי אסף. הם גם אלו שיופיעו ב-127 מדינות ברחבי העולם. לכן, לצד הברכות על עסקת המכירה יוצאת הדופן של קשת, דורשים בשח"ם שגם השחקנים ייהנו מהתמלוגים בעקבות ההפצה הבינלאומית.

לוואלה ברנז'ה נודע כי בהמשך השבוע צפויה להתקיים פגישה ראשונה בין נציגי ארגון השחקנים לבין נציגי הזכיינית וחברת ההפקות כדי לדון בדרישת השחקנים. "מכירת הסדרה היא דוגמא מצוינת לפריחה ולהצלחה הגוברת של מכירת תוכן ויצירה ישראלית מקורית והצלחתם הגוברת בחו"ל", אומר יו"ר שח"ם אוהד קנולר, "תהליך מכירת תוכן טמון בחובו גם רווח כספי, אולם לצערנו, מרווח זה זוכים ליהנות רק חלק מהגורמים בהפקה, בהם מפיקים, תסריטאים ובמאים, כאשר השחקנים אינם מרוויחים על חלקם הפעיל להצלחת ההפקה. ארגון שח"ם פועל לקדם שינוי בתפיסת מקום השחקנים בתהליך מכירת סדרות ותכנים לחו"ל ואנו מתחילים לשם כך במגעים עם קשת".

קנולר הוסיף כי: "מצאנו אוזן קשבת בשיחותינו המקדימות עם קשת והעומדים בראשה, ואני מאמין כי הדיונים אכן יובילו אותנו למציאת פתרון הוגן ומקובל".

מקשת נמסר בתגובה: "ארגון שח"ם וקשת היו בקשר שוטף ובלתי אמצעי בעבר, בהווה וכך יהיה גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully