וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדברים בשפה ברורה

26.10.2015 / 15:23

השחקנים המדבבים יצאו להפגנה במסגרת המאבק במחאה על קיצוץ המתמשך בשכרם: "השחקנים סובלים כבר שנים מהקטנת תקציבים ופיחות של עשרות אחוזים בשכר"

שח"ם. באדיבות שח"ם,
"פגיעה באיכות התוכן". הפגנת שח"ם/באדיבות שח"ם

ארגון השחקנים שח"ם קיים הפגנת מחאה נוספת במסגרת המאבק על תנאי שכרם של השחקנים המדבבים. השחקנים הטוענים כי בעשור האחרון חלה בשחיקה בשכרם בשיעור של כ-50%, מפגינים מול חברות הפקה וגופי שידור בקריאה להציל את הענף מקריסה. היום (שני) הגיעו המפגינים למשרדי "ענני תקשורת".

בהפגנת המחאה השתתפו שחקני קולנוע, תיאטרון ודיבוב, בהם אסתי זקהיים, אורנה כץ, ליאור חקון, אסף פריינטא ואוהד שחר שלוקחים חלק בכמה מלהיטי הילדים הבולטים. בשלב מסוים נציגי "ענני תקשורת", הממונים על שידורי הערוצים ניקולדיאון וניק ג'וניור, הודיעו למפגינים שיקיימו דיון מסודר בנושא.

אורי רשטיק, מנכ"ל שח"ם, אמר לאחר ההפגנה: "עולם הדיבוב בארץ סובל כבר שנים ארוכות מהקטנת תקציבים, צמצום שעות הקלטה ופיחות של עשרות אחוזים בשכר שחקני ושחקניות הדיבוב. הפגיעה הזאת בשחקני הדיבוב ובענף המדבבים, משמעותה אחת ויחידה: פגיעה באיכות התוכן אליו נחשפים הילדים שלנו. עולם הדיבוב נמצא בסכנה ממשית. אנו נמשיך להגיע למשרדים ולאירועים של מקבלי ההחלטות, הגענו כבר ל'דיסני', היום הגענו ל'ענני תקשורת', מחר נגיע לכל השאר ואנו נמשיך בכך עד שמשבר זה ייפתר".

מ"ענני תקשורת" נמסר בתגובה: "הנושא שבגינו מלינים המדובבים נמצא בבדיקה ישירה מול הגורמים עצמם ומול אולפני הדיבוב המספקים לנו את שירותי הדיבוב ונמשיך את ההתנהלות הזו שלא דרך התקשורת. רק נאמר שבהתקשרויות שלנו אנו שמים חשיבות רבה להתנהלות הוגנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully