וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית הג'רוזלם פוסט: "מעריב השבוע לא יהפוך לחינמון"

28.10.2015 / 15:34

בקבוצת הג'רוזלם פוסט החלו בתהליך של כינוס מותגים: הוגשה בקשה לשנות את שמו של החינמון "פוסט" ל"מעריב". יחד עם זאת, על פי מנכ"לית הקבוצה, "מעריב השבוע" ימשיך להימכר וצפוי להישאר במתכונתו הנוכחית

רונית חסין הוכמן. מרק סלם,
"בעד כינוס מותגים". רונית חסין הוכמן/מרק סלם

קבוצת הג'רוזלם פוסט לקראת מהלך של כינוס מותגים. בימים אלו נבחנת האפשרות לשנות את שם החינמון "פוסט" ל"מעריב". יחד עם זאת, "מעריב השבוע" יישאר במתכונתו הנוכחית וימשיך להימכר בכסף.

מנכ"לית הקבוצה, רונית חסין הוכמן, אמרה כי "ברמה העקרונית קבוצת הג'רוזלם פוסט בעד כינוס מותגיה. האפשרות נבדקת, עדיין לא התקבלה החלטה בנושא ובכל מקרה העיתון היומי 'מעריב השבוע' לא יהפוך להיות חינמון".

במסגרת כינוס המותגים הגישה הקבוצה בקשה למשרד הפנים לשנות את שמו של ה"פוסט" ל"מעריב", אולם טרם התקבל האישור ונבדקות סוגיות המגבלות שחלות על העיתון, שנחשב לשלישי בגודלו אחרי "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות".

אל מהלך איחוד המותגים יצא הבעלים של קבוצת הג'רוזלם פוסט, אלי עזור, לאחר שקבוצת דור אלון שהחזיקה ב-50% מחינמון יצא מהשותפות. עזור, שרכש את עיתון מעריב משלמה בן צבי לפני כשנה וחצי, הצליח לשקם את העיתון שהגיע בסקר TGI האחרון ל-4.2% חשיפה לעומת 2.9% בחציון שסגר את 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully