וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עשור: אילן טוביהו פורש מתפקידו

2.11.2015 / 12:47

טוביהו המכהן כמשנה למנכ"ל רשת לענייני שיווק, דיגיטל וסחר מזה כעשר שנים פורש מתפקידו הנוכחי אולם ימשיך לשמש כיועץ לחברה. פרישתו של טוביהו נעשית כשנה וחצי אחרי השלמת עסקת אנדמול

אילן טוביהו. דני כהן,
אילן טוביהו/דני כהן

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת לענייני שיווק, דיגיטל וסחר פורש מתפקידו לאחר עשר שנים. ברשת אומרים היום כי טוביהו נענה לבקשת החברה וימשיך לשמש כיועץ חיצוני לה. טוביהו החל את דרכו בטלוויזיה המסחרית כחלק מצוות ההקמה של ערוץ 2 ושל חברת טלעד.

טוביהו מסר כי: "אני עוזב את תפקידי הנוכחי ברשת, אולם לא את רשת. נעניתי לבקשה המחמיאה ואמשיך לשמש כיועץ חיצוני של החברה עם המון גאווה, אהבה וחברות. אני עוזב את אחת מתחנות הטלוויזיה הטובות בעולם רשת בניהולו של חברי אבי צבי מובילה כיום את הטלוויזיה בישראל ואני בטוח שכך ימשיך להיות גם בעתיד. אני יותר מגאה להיות חלק מהעובדים והמנהלים שבעבודה מדויקת הפכו את "רשת" למה שהיא היום - תחנה מצטיינת, ערכית שמובילה את שוק הטלוויזיה בישראל. דווקא בנקודת זמן הזו אני קורא לממשלה ולגופי הרגולציה לעשות בחינה מחודשת של שוק הטלוויזיה שמצטיין תכנית אך כושל כלכלית ופעם אחת לעשות בדיקה מעמיקה ולקחת החלטות כיצד לעזור לגופי הטלוויזיה להתקיים כלכלית ולהמשיך לשדר טלוויזיה מעולה".

אבי צבי, מנכ"ל רשת מסר כי "אחרי עשר שנים, עם תרומה ענקית לתעשיית הטלוויזיה בכלל, ולרשת בפרט , אילן עוזב את תפקידו הנוכחי. אני שמח שאילן נעתר לבקשתי להישאר יועץ חיצוני ולהמשיך להוות חלק מהצוות של רשת גם בעתיד".

כזכור, במרץ 2014 לקראת רכישת 33% ממניות רשת על ידי אנדמול, התגלו אצל הזכיינית בורות וחובות כספיים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. גורמים בזכיינית ערוץ 2 טענו באותה העת כי מדובר בחובות שצברו חברות מדיה במשך חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully