וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמת ערוץ 1 על האבטחה באירוע של נתניהו: "הרגשתי מושפלת. הבודקת הכניסה יד מתחת לחזיה"

3.11.2015 / 16:33

צלמת ערוץ 1 טל אלוני נשלחה לסקר טקס בהשתתפות רה"מ בעפולה. לוואלה ברנז'ה היא מספרת כי בדרך נאלצה לעבור בידוק ביטחוני משפיל שכלל גם חיפוש גופני, זאת אחרי שהציגה תעודת עיתונאי

בנימין נתניהו מאובטח. AP
לא עזרה תעודת העיתונאית. נתניהו/AP
"גולת הכותרת הייתה בדיקה גופנית שעברתי, הפעם זה לא היה מישוש באמצעות מכשיר אלא ממש בדיקה פיזית. היה שלב שהבודקת אף הכניסה יד מתחת לחזיה, בחלקה האחורי"

צלמת החדשות הוותיקה של ערוץ 1 בצפון טל אלוני, רגילה לעבור בידוק ביטחוני כאשר היא נשלחת לסקר אירועים בהשתתפות רה"מ, בנימין נתניהו. אלא שהיום (שלישי) עברה לטענתה בדיקה ארוכה ומשפילה על אף שהציגה תעודת העיתונאית.

אלוני נשלחה לסקר את ביקורו של נתניהו בעפולה, באירוע שבו לקחו חלק גם שר השיכון יואב גלנט ושר האוצר משה כחלון. "אני עובדת בעיתונות כבר 28 שנים", היא מספרת, "אני מכירה את הבידוקים של השב"כ, אבל היום זה היה ממש ממש מוגזם. עיכבו אותי 40 דקות. היה תיק אחד שלי שעבר בדיקה שלוש פעמים על ידי שתי מאבטחות שונות. אבל גולת הכותרת הייתה בדיקה גופנית שעברתי, הפעם זה לא היה מישוש באמצעות מכשיר אלא ממש בדיקה פיזית, מישוש החזיה, והיה שלב שהבודקת אף הכניסה יד מתחת לחזיה, בחלקה האחורי".

אלוני, יש לציין, הציגה תעודת עיתונאית מטעם הלע"מ, אלא שזה לא ממש עזר. "מה שנראה לי זה שפשוט הגיעו מאבטחים במספר גדול יותר מהרגיל וכל אחד פשוט רצה להוכיח את עצמו. זה חבר'ה צעירים בתחילת דרכם, שרוצים להראות שהם מגדילים ראש".

מלשכת ראש הממשלה טרם התקבלה תגובה. ברשות השידור בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully