וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים: פרס מפעל חיים לסימה קדמון

3.11.2015 / 19:39

כותבת הטור הפוליטי השבועי ב"ידיעות אחרונות" תקבל את הפרס במהלך כנס אילת לעיתונות. קדמון: "כשמבשרים לך על פרס מפעל חיים, אתה לא יודע אם לשמוח או לבכות: לשמוח - בגלל הכבוד, לבכות - בגלל שמסכמים את פועלך בטרם עת"

סימה קדמון. צילום: אביגיל עוזי, מערכת וואלה! NEWS
"תודה למי שצירף אותי לרשימה המכובדת". סימה קדמון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אביגיל עוזי

העיתונאית סימה קדמון מ"ידיעות אחרונות" תקבל פרס מפעל חיים בכנס העיתונות ה-9 שיתקיים באילת בעוד כשבועיים - כך החליטה הנהלת אגודת העיתונאים.

קדמון, בת 62, למדה תואר ראשון בספרות כללית באוניברסיטת תל אביב והמשיכה ללימודי תעודה בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב.

את דרכה בעיתונות החלה קדמון במוסף "הארץ" עוד במהלך לימודיה. בשנת 1987 עברה ל"מעריב", תחילה כתבה בנושאים חברתיים ופוליטיים, ומאוחר יותר כתבה את הטור הפוליטי המרכזי במוסף השבת של מעריב. לפני כ-17 שנים עברה קדמון לעיתון "ידיעות אחרונות", ומאז היא כותבת את הטור הפוליטי המרכזי במוסף לשבת.

בנימוקים להענקת הפרס מסרה אגודת העיתונאים כי "השנה האחרונה הייתה שנת בחירות במדינת ישראל. בשנה זו בלטה סימה קדמון עם ניתוחים מבריקים ומחכימים של מערכת הבחירות ותוצאותיהן".

קדמון מסרה בתגובה: "כשמבשרים לך על פרס מפעל חיים, אתה לא יודע אם לשמוח או לבכות: לשמוח - בגלל הכבוד, לבכות - בגלל שמסכמים את פועלך בטרם עת. ובכל זאת אני אסירת תודה לכל מי שמצא אותי ראויה לפרס הזה, וצירף אותי לרשימה מכובדת ביותר של מקבליו".

את הפרס תקבל קדמון בטקס המרכזי שייערך במהלך הכנס, ותצטרף לשורה של עיתונאים שזכו בעבר, בהם אהרל'ה ברנע, אורי אבנרי, אריה גולן, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, כרמלה מנשה ומוטי קירשנבאום שלפני כחודש הלך לעולמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully