וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסית נגד מסית פטור

4.11.2015 / 11:40

משה איפרגן הסביר לקוראי "ישראל היום" בטור ארוך ומנומק מדוע "עיתונאי השמאל" לא מפסיקים להסית נגד רה"מ. אלא שהכותב שכח להזכיר שבמערכת הבחירות הקודמת הוא היה בין יוזמי כרזה נגד נפתלי בנט, שבעקבותיה כמעט הודח מתנועת הליכוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בליכוד הציעו לבנט להגיש תלונה. הכרזה שיזם איפרגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוראי "ישראל היום" קיבלו הבוקר (רביעי) טור דעה ארוך ומנומק של משה איפרגן, שיצא נגד ההסתה נגד רה"מ מצד "עיתונאי השמאל", כהגדרתו. אלא שבטור שהופיע במדור הדעות של העיתון, שכח הכותב לספר לקוראים שהוא עצמו הואשם בהסתה לפני כשלוש שנים לאחר שיזם כרזה שבה מופיע השר נפתלי בנט מאחורי גדרות תיל.

"במאמר שהתפרסם אתמול בעיתון 'הארץ' מספר נחמיה שטרסלר שכבר 20 שנה הוא ממתין לבקשת סליחה מראש הממשלה נתניהו על רצח רבין. 'דם יצחק זועק מן האדמה', הוא זועק בפאתוס אופייני. אבל על מה צריך נתניהו לבקש סליחה?", שואל איפרגן בפתח הטור ומביא לאורכו שורה של דוגמאות שנועדו להמחיש את ההסתה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו מצד העיתונאים, כולל הכרזה המתוקשרת של העורך ב-ynet שבה מופיע נתניהו במדי קצין נאצי.

איפרגן מוצג כ"הכותב הוא בעל תואר שני לפילוסופיה ומורה להגות כלכלית ופוליטית" מבלי להזכיר שהוא גם חבר מרכז ליכוד מאוד פעיל שבבחירות הקודמות יזם כרזה שגרמה לא מעט מבוכה לתנועה.

מדובר בכרזה שבה מופיע השר נפתלי בנט מאחורי גדרות תיל, לצד הכותרת "הגטו היהודי". היא עוררה סערה ובליכוד מיהרו להתנער ולהכחיש כל קשר אליה והציעו לשר בנט להגיש תלונה במשטרה בגין הסתה. במקביל פתחו בליכוד בהליך של הדחת יוזמי הכרזה מהתנועה.

איפרגן עצמו לא מבין מה הקשר, ואומר לוואלה ברנז'ה: "אני לא יודע אם הואשמתי בהסתה, הואשמתי בחוסר טעם, אבל אני לא רואה קשר בין הדברים. אני כתבתי היום על כך שעיתונאים ממשיכים לחזור על דברים שאינם נכונים עובדתית". ומה בנוגע לעובדה שהכותב לא מזכיר שהוא חבר מרכז? על כך משיב איפרגן : "זה לא רלוונטי, זה לא סוד שאני חבר מרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully