וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון פגישות קדחתני: האם הרשות השנייה תפתח בהפרה מול קשת?

9.11.2015 / 13:01

לאחר שהדיון בוועדת הטלוויזיה בוטל, נפגשים נציגי הרשות השנייה עם נציגי קשת, שדורשת הפחתה במחויבויות התוכן בשיעור של 27%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המגעים נמשכים. אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמשכים הדיונים בין הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לבין זכיינית ערוץ 2 קשת, סביב לוח השידורים שטרם הוגש לאישור. בשלב זה קשת היא בחזקת מפרה, אולם טרם הוחלט ברשות השנייה האם לפתוח בהפרה באופן רשמי.

הבוקר (שני) לאחר שבוטלה ועדת הטלוויזיה שאמורה הייתה לאשר את לוח השידורים, התקיימה פגישה בין נציגי הרשות השנייה לבין נציגי קשת בניסיון ליישב את המחלוקת בנושא פרשנות החוק ודרישתה של קשת לקבל הפחתה במחויבויות התוכן בשיעור של 27%. מדובר בהפחתה של כ-80 מיליון שקלים בתוכן מסוגה עילית.

הרקע למחלוקת: לזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת ניתנה ההפחתה לפני כשנתיים במסגרת השוואת התנאים לערוץ 10, כאשר הוארך זיכיונו. כעת דורשת קשת להמשיך ולקבל את ההפחתה לאחר שזיכיונה הוארך עד סוף 2017. אולם בניגוד לקשת, הזכיינית רשת שגם היא קיבלה את ההפחתה, הגישה לוח שידורים מלא שאושר על ידי הרשות השנייה. גם הלוח של ערוץ 10 הוגש במלואו ואושר.

מול הטענות של קשת, העמדה המשפטית של הרשות השנייה בשיתוף משרד התקשורת היא שלא לאפשר הפחתה במחויבויות התוכן ולדחות את הפרשנות שמעניקה קשת לחוק. כעת בחונים ברשות את האפשרות לפתוח בהפרה רשמית, משום שהזכיינית ממשיכה לשדר מבלי שקיבלה אישור.

ברשות השנייה בחרו שלא להגיב. תגובת קשת טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully