וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר אחר: גם ניסנקורן רוצה עיתון

9.11.2015 / 17:42

המהפכה בדרך? לוואלה ברנז'ה נודע כי בהסתדרות החלו בגיוס אנשי מערכת לצורך הקמת עיתון אינטרנטי בעלות המוערכת בעשרות אלפי שקלים בחודש; נשקלת האפשרות להחזיר את שם המותג "דבר"

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, הפגנה למען עובדי הקבלן, תל אביב, 16 ביולי 2015. ראובן קסטרו
חוזרים ל"דבר"? יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן/ראובן קסטרו

האם עיתון "דבר" יחזור להסתדרות? לוואלה ברנז'ה נודע כי בהסתדרות החלו בהקמת עיתון של ההסתדרות ובמימונה, שיופיע במהדורת אינטרנט ואף נשקלת האפשרות להחזיר את שמו של עיתון הפועלים המיתולוגי –"דבר".

בשלב זה החלו בהסתדרות בגיוס צוות ההקמה. אחד מאנשי התקשורת שקיבל פנייה להצטרף להקמת העיתון הוא חיים הר-זהב, כתב בתוכנית "הצינור" בהגשת גיא לרר בערוץ 10. הר-זהב ממקימי ארגון העיתונאים, עמד בראש ועד העובדים של החדשות המקומיות עד לסגירתן. בעוד כשבועיים הוא צפוי לסיים את עבודתו במערכת חדשות 10 ולהשתלב בתפקיד עריכה בכיר במיזם התקשורתי החדש. מלבד הר-זהב נעשו פניות לאנשי תקשורת נוספים. עלות פעילות העיתון, מלבד העלויות ההקמה, מוערכת בעשרות אלפי שקלים בחודש.

אחת האפשרויות שנשקלת היא להחיות את שם העיתון "דבר", שבו החזיקה ההסתדרות בעבר. העיתון שנסגר בשנת 96' הופיע במהדורת אינטרנט חד פעמית לפני כעשור, לציון 80 שנה להופעת העיתון לראשונה. עיתון "דבר" במתכונתו החדשה צפוי להופיע בעוד מספר חודשים.

דובר ההסתדרות יניב לוי וחיים הר זהב סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully