וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין קול חי וקול ברמה: הרשות השנייה קופצת למים העכורים

10.11.2015 / 15:41

הרשות החליטה להתערב במלחמה הפוליטית העזה בין שתי התחנות על רקע הקרע בין אלי ישי לשר אריה דרעי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התחנות התבקשו להתייחס לטענות על מעורבות פוליטית בשידורים. בתוך כך תפנה הרשות ליועמ"ש שיכריע האם ג'קי בן זקן יוכל להחזיק ברדיו ירושלים

המזימה של פעילי ש"ס: להאשים את אנשי ישי בזיוף קלטת של הרב עובדיה. צילום מסך
עסקנים פוליטים בוחשים בשידורים. דרעי וישי/צילום מסך
לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות התלונות ההדדיות מצד נציגי שתי התחנות, התבקשו המנהלים להתייחס עוד השבוע לטענה כי בעלי תפקידים בתחנה, בהם שדרנים, אינם פועלים באובייקטיביות משיקולים פוליטיים

ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מנסים לצנן את המלחמה בין שתי תחנות הרדיו החרדיות על רקע היריבות הפוליטית בין אלי ישי ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי. עיקר הטענות מופנות כלפי תחנת הרדיו שמזוהה עם דרעי ואנשיו, לאחר שהגיעו תלונות על כך שמופעלים לחצים על מרואיינים ומפרסמים שלא לשתף פעולה ואף לפגוע בפעילות התחנה המתחרה. לוואלה ברנז'ה נודע כי היום (שלישי) פנתה הרשות לתחנות הרדיו קול ברמה וקול חי בדרישות להבהרות על ההתערבויות הפוליטיות שמשפיעות על השידורים.

התחרות העזה בין שתי תחנות הרדיו של המגזר החרדי קול ברמה - המזוהה עם ישי וקול חי - המזוהה עם דרעי, הגיעה לשיאה בתחילת השבוע כאשר הרב הראשי יצחק יוסף הורה לקול ברמה שלא לשדר את שיעורו השבועי, עקב לחצים מצד סביבתו של דרעי.

המאבק של דרעי ואנשיו בקול ברמה החל לאחר הבחירות האחרונות, בעקבות פיצול ש"ס, והוא כולל איסור של המזוהים עם דרעי להתראיין בתחנה המתחרה, פשקווילים ופנייה למפרסמים במטרה לעצור את הפרסום. לצד כל אלו, במסגרת המאבק העז ערק השדרן הבכיר של קול חי מוטי לביא לתחנה המתחרה, והצטרף לאבי מימרן שעזב לפני כשנה את קול ברמה לטובת המתחרים.

בעקבות התלונות ההדדיות מצד נציגי שתי התחנות, התבקשו מנהלי קול ברמה להתייחס עוד השבוע לטענה כי בעלי תפקידים בתחנה, בהם שדרנים, אינם פועלים באובייקטיביות אלא משיקולים פוליטיים. מנגד הועבר לקול חי מכתב שבו התבקשו מנהליו להסביר ולהבהיר את מעורבותם של עסקנים פוליטיים באופי ותוכן השידורים.

מהרשות השנייה, קול חי וקול ברמה לא התקבלו תגובות.

בעלים מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן. יוסי ציפקיס
וינשטיין יכריע. ג'קי בן זקן/יוסי ציפקיס

בינתיים ברדיו ירושלים

בתוך כך, בודקת הרשות השנייה האם ג'קי בן זקן יוכל להמשיך ולהחזיק בתחנת רדיו ירושלים, לאחר שנגזרו עליו שלוש שנות מאסר בגין הרשעתו בהרצת מניות.

בימים הקרובים תפנה הרשות השנייה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שיקבע האם בעבירות שבהן הורשע בן זקן יש קלון. הכרעתו של וינשטיין תכריע האם בן זקן יוכל להמשיך ולהחזיק בתחנת הרדיו האזורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully