וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים מגלים את פאודה: "הסדרה שגורמת לישראלים לחבב את החמאס"

12.11.2015 / 11:25

המסתערבים של "פאודה" כיכבו אמש בטיימס הלונדוני, שדיווח כי הסדרה תוצג בפסטיבל הסרטים היהודיים שמתקיים השבוע, במקביל למכירתה בחו"ל לצורך הפקתה בגרסה אמריקאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם טרוריסט הוא בעל אוהב. "פאודה" בטיימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסתערבים של "פאודה" כיכבו אמש (רביעי) בטיימס הבריטי, שדיווח כי הסדרה תוצג בפסטיבל הסרטים היהודיים שמתקיים השבוע, במקביל למכירתה בחו"ל לצורך הפקתה בגרסה אמריקאית.

"פאודה" שזמינה לצפייה ב-yes VOD, הוגדרה ב-THE TIMES כדרמה המשווקת כהומלנד החדשה, שכבשה את שני הצדדים, הישראלי והפלסטיני, על אף הסכסוך וגל האלימות והטרור. "הרבה מהקסם של פאודה, אשר נצחה את 'משחקי הכס' ואת 'בית הקלפים' ברייטינג בישראל, הוא שגם היהודים וגם הפלסטינאים מיוצגים שם בדמויות עגולות, בהן רוצח חמאס המוצג כבעל אוהב".

אבי יששכרוף, כתב ופרשן לענייני ערבים של וואלה!NEWS שיצר את הסדרה יחד עם השחקן ליאור רז, שהתראיין במסגרת הכתבה, והסביר: "בסדרות טלוויזיה ישראליות בדרך כלל יש ישראלים טובים ופלסטינים רעים, כך בפשטות.
יששכרוף סיפר כי כאשר השחקן ישאם סולימאן, המגלם טרוריסט ביקר בהתנחלות הייתה סביבו התקהלות של ילדים יהודים שביקשו את חתימתו".

יששכרוף עצמו הוצג בכתבה כעיתונאי עם מקורות בחמאס, שפגש לא מעט רוצחים וטרוריסטים במסגרת עבודתו. "זה חלק מהסיטואציה המוזרה כעיתונאי ישראלי בזירה הפלסטינאית", אמר יששכרוף. "גם כשאנו פוגשים טרוריסטים אמיתיים עם דם על הידיים, אנשים המבוקשים על ידי הצבא הישראלי במשך שש-שבע שנים, כאשר כל המודיעין הישראלי מנסה לצוד אותם אתה פוגש אותם במקום סודי, והמצחיק הוא שלפעמים הם מתחבבים עליך ברמה האישית. אתה מבין שהם עשו דברים נוראיים. אתה מבין שאם לא הייתי עיתונאי הם בוודאי היו יורים בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully