וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

13.11.2015 / 8:02

עוד פרידה בערוץ המחשבים של ynet • גם במוסף גלריה • הדוברת של שרון גל נוחתת יחד איתו בערוץ 20 • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נמשכות העזיבות מערוץ המחשבים באתר ynet. השבוע עזב את הערוץ אחרי 3.5 שנים הכתב אביב מזרחי. מהערוץ בעריכתו של ירון דרוקמן, נפרדו בחודשים אחרונים העורך אהוד קינן שמשמש בתפקיד עורך מחליף ב"נקסטר" באתר "מאקו" והכתב הטכנולוגיה שחר שושן שעזב אחרי 3.5 שנים בתפקיד.

גיל נוה, רכז המערכת של מוסף "גלריה" של עיתון "הארץ" יסיים את תפקידו לטובת הג'וב החלומי של דובר התאחדות הסטודנטים בישראל. את השינוי סיכם נוה במונולוג ששלח לחבריו במייל: "לכל מי שתהה או תהתה, אני עוזב באווירה טובה מאוד, חיובית מאוד, גם אם יש לחלוחית בעין, כדי להיות יותר פנוי לאבהות".

עוד שינויים ב"גלריה": הכתב הוותיק נעם בן זאב שכתב את המדור "מוזיקה קלאסית" עוזב את העיתון. בן זאב נפרד מהקוראים בטורו האחרון וכתב בין היתר: "כמו הטלוויזיה והרדיו וכמו המוזיקה, ימשיך גם המדור להופיע אבל כנראה מעטם של כותבים אחרים. הרבה הצלחה להם ולכם הקוראים: היו שלום".

הולכת בעקבות הגל

ביאטה קרנץ מי ששימשה כדוברת של שרון גל בזמן כהונתו הקצרה כחבר כנסת, עוברת יחד עם הבוס לערוץ 20, ותשמש בתפקיד מנהלת קשרי הממשל של הערוץ, ובין היתר תהיה אחראית על ניהול עמוד הטוויטר של ערוץ 20. בשנים האחרונות היא עבדה לצד חברי הכנסת שרון גל ורונית תירוש ושימשה גם כיועצת של דליה איציק, לפני כן התמחתה במשברים תקשורתיים במשרדו של רונן צור. קרנץ, בוגרת גלי צה"ל, הייתה בין מקימי אתר האינטרנט של התחנה.

מור גלפנד, שמיד לאחר השחרור מגלי צה"ל שימשה כעורכת המשנה של "חדשות הבידור" ב-HOT, הודיעה על עזיבתה לאחר כשנה וחצי. בחברת סלוצקי הפקות, המפיקה את תוכנית הבידור היומית בעריכתו של עמנואל רוט, החלו לחפש מחליפה. גלפנד המשמשת בנוסף כשדרנית מחליפה ברדיו FM99 ECO: "חדשות הבידור הייתה הזדמנות מצוינת ואני שמחה שקיבלתי אותה".

מיכל רביב מונתה לתפקיד מנכ"לית מרמלדה ניו מדיה, קבוצת האינטרנט שמפעילה את אתר הקניות מרמלדה מרקט. רביב שימשה בתפקיד סמנכ"לית שיווק בחברת הביטוח AIG וקודם לכן בבית ההשקעות פסגות. יש מונולוג כניסה: "אני שמחה על ההזדמנות להוביל אתר כמו מרמלדה מרקט, המספק נגישות למאות אלפי קונים בחודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully