וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת כוח אדם? נדבר כשנחזור מאילת

15.11.2015 / 19:12

על רקע הביקורת כלפי אגודת העיתונאים בטענה שלא סייעה במאבקם, עובדים ברשת ב' של קול ישראל זועמים על כך שגם השנה הוחלט לממן נסיעה ושהות של צוות "הכל דיבורים" לכנס אילת. רשות השידור: "נמשיך לקיים משדרי חוץ כדי להביא את קולה של הפריפריה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דווקא עכשיו חופשה בישראל? עדי מאירי ובני טייטלבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך
"המחסור בכוח אדם הוא מחריד. כל אחד בקול ישראל ובעיקר ברשת ב' עובד פי שניים והתוצאות הן בהתאם. לא פעם אנחנו מייצרים תוצאה פחות טובה", אומר לוואלה ברנז'ה עובד בקול ישראל

העובדים בקול ישראל שבחודש האחרון חשים היטב את המצוקה בכוח האדם, על רקע הפרישה ההמונית במסגרת פירוק רשות השידור, זועמים על כך שגם השנה, על אף מצבה של הרשות, הוחלט לשדר מכנס אילת ולממן שהות של צוות הכולל שישה עובדים.

כנס העיתונות ה-9 נפתח היום (ראשון) באילת, על רקע הביקורת הקשה שמתחו עובדים מרשות השידור וקול ישראל על אגודת העיתונאים שיוזמת את הכנס. למרות הביקורת והתלונות החוזרות על מחסור בכוח אדם בעקבות פרישתם יותר מ-300 עובדים מרשות השידור, הוחלט לממן שידור מיוחד ונסיעה ושהות של צוות באילת לצורך שידור התוכנית "הכל דיבורים" מאילת, מלבד שהותו של העורך הראשי של רשות השידור וקול ישראל שמעון אלקבץ. הצוות יכלול את צמד המגישים עדי מאירי ובני טייטלבאום, מפיקה, שני טכנאים ונהג. לטענת עובדים המגישים הביעו תרעומת על כך שהוחלט לשדר את התוכנית מהכנס באילת.

"המחסור בכוח אדם הוא מחריד. כל אחד בקול ישראל ובעיקר ברשת ב' עובד פי שניים, פי שלושה והתוצאות הן בהתאם. לא פעם אנחנו מייצרים תוצאה פחות טובה", אומר לוואלה ברנז'ה עובד בקול ישראל.

"בעקרון גם בשנים קודמות היו משדרים מכנס אילת, אבל זה היה לפני הפירוק והפרישה ולפני כל הבלגן והמאבק שבמהלכו הרגשנו שהאגודה הפנתה לנו גב דווקא בתקופה הכי קריטית שלנו כעובדים ושבה היינו זקוקים לסיוע משפטי וייעוץ כלכלי", הוסיפה עובדת אחרת. "ויש גם את העניין של המצב שבו נמצאת רשות השידור, אני עושה היום עבודה של מספר אנשים, כולנו עובדים קשה, אבל יש גבול לכמה אנחנו יכולים להחזיק הכל על גבנו ובכל זאת מחליטים לממן טיסות ומלון לעובדים באילת. ואין לנו עם מי לדבר על כך, אלו ימים שבהם לא סופרים את העובדים", הוסיפה.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ביום שישי בערוץ 1 לא דיווחו על מתקפת הטרור בפריז בזמן אמת. בתגובה שנמסרה מרשות השידור נטען כי הסיבה נעוצה במחסור החמור בכוח אדם. היום התייחס אלקבץ לדברים בכנס אילת ואמר כי זו הייתה טעות שלא לעבור לגל פתוח וכי ציפה שיהיו עובדים ש"יכנסו מתחת לאלונקה". יחד עם זאת, כפי שפורסם, עובדי רשת ב' פתחו בשידור מיוחד ודיווחו על המתרחש עד השעה 02:20.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מזה שנים נוהגים כלי התקשורת השונים ובהם קול ישראל, גלי צה"ל, תחנות הרדיו האזוריות והחינוכיות לשדר מכנס אילת. במהלך כנס העיתונות יוענק פרס לצוות התוכנית בחצי היום עם אסתי פרז והעורכת אורית ברקאי על זכייתן בפרס תוכנית האקטואליה הטובה בישראל. למרות המצוקה והאתגרים העומדים בפני רשת ב' ותחנות קול ישראל נמשיך לקיים משדרי חוץ כדי להביא את קולה של הפריפריה".

יחד עם זאת, יצוין כי בדיקת וואלה ברנז'ה מעלה כי השנה גלי צה"ל לא ישדרו מכנס אילת בשל שיקולים כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully