וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת פילבר: שוב הארכה, למרץ 2016

23.11.2015 / 10:59

הוועדה להסדרת שוק השידורים, לרבות בחינת שחקנים חדשים ופיקוח על תוכן על גבי האינטרנט, אמורה הייתה להגיש את המלצותיה עד סוף השנה הנוכחית. אלא שהיא תיאלץ לדרוש הארכה של שלושה חודשים נוספים - כך נודע לוואלה ברנז'ה

ישיבת הכנסת בדיוני תקציב המדינה. נובמבר 2015. יואב דודקביץ'
ישיבת הכנסת בדיוני תקציב המדינה. נובמבר 2015/יואב דודקביץ'

המלצות ועדת פילבר להסדרת שוק השידורים לא יוגשו על סוף השנה כפי שנקבע בלוחות הזמנים, ובימים אלו נבדקת אפשרות לדחות את סיום עבודה והגשת ההמלצות לראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו רק במרץ 2016 – כך נודע לוואלה ברנז'ה.

הוועדה בראשות מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר מונתה על ידי נתניהו באוקטובר האחרון. בין חבריה, יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אוה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ד"ר יפעת בן חי-שגב ויועץ מנכ"ל משרד התקשורת אבינועם רוזנבאום שירכז את עבודת הוועדה וגורמים מקצועיים ממשרדי התקשורת והאוצר, בהם שירה גרינברג סגנית ממונה אגף תקציבים במשרד האוצר, עו"ד דנה נויפלד היועצת המשפטית של משרד התקשורת ויאיר חקק ראש אגף תכנון מדיניות במשרד התקשורת.

במסגרת עבודתה בוחנת הוועדה את מסקנות ועדות שכטר ואייל ואת הדרכים ליישומן, את נושא הפיקוח על תוכן שמופץ באמצעות האינטרנט ואת סוגיית שילוב תוכן שיווקי. כמו כן, בודקת הוועדה שכבר החלה בעבודתה הסדרים שיעודדו כניסה של שחקנים חדשים בשוק השידורים ואת אפשרות להקל על הזכייניות בכל הנוגע להשקעה בהפקות מקור.
בשלב זה נושא פיצול ערוץ 2 וחברת חדשות 2, לא יעלה לבחינת הוועדה שכן אין כל כוונה להקדים את מועד הפיצול לזכייניות קשת ורשת, שנקבע לשנת 2017, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

במשרד התקשורת אישרו כי נשקלת האפשרות לדחות את מועד סיום עבודת הוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully