וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלצ והחינוכית יצאו בקמפיין ויראלי משותף

25.11.2015 / 15:20

כדי להדגיש שבשנה החולפת שובצו ארבע תוכניות מוסיקה בחינוכית, נערך קמפיין משותף עם התחנה הצבאית שבמסגרתו נגנבו סינגל מהפלייליסט ושתי דמויות מיתולוגיות

מה פתאום - קישקשתא מאלף יונה. חינוכית 23
עברו לדיווחים. החינוכית/חינוכית 23

החינוכית וגלגל"צ רבות ומשלימות. שני גופי השידור פתחו בקמפיין ויראלי שבמסגרתו החינוכית מואשמת בגניבת סלוגן גלגל"צ. בתגובה התחנה הצבאית חוטפת את קישקשתא ושבי לאולפני התחנה.

הקמפיין החל אתמול (שלישי) לאחר שהחינוכית החליפה את תמונת הקאבר שלה בפייסבוק לתמונה המציגה את הסלוגן, המזוהה עם גלגל"צ: "חינוכית – בגלל המוסיקה", זאת כחלק ממהלך האסטרטגי שנועד לציין כי בשנה החולפת שולבו בחינוכית ארבע תוכניות מוסיקליות בלוח השידורים.

לאחר השימוש בסלוגן פרסמה גלגל"צ מכתב אזהרה רשמי על הקיר של חינוכית תחת הכותרת: "התראה לפני נקיטת הליכים". "מדובר בשימוש בלתי חוקי ובלתי הוגן בסלוגן המוכר היטב של גלגל"צ, ועל כן אתם נדרשים לחדול לאלתר מהשימוש בסלוגן", כך נכתב. בהמשך התנהלו חילופי מהלומות ועקיצות בין גלגל"צ לחינוכית בפייסבוק, בשילוב מספר גופי מדיה נוספים.

היום עלה בדף הפייסבוק של גלגל"צ פוסט שמציג את קישקשתא ושבי, הדמויות הקלאסית של החינוכית, מקריאות דיווחי תנועה באולפן גלגל"צ, תחת הכיתוב "קישקשתא ושבי בידינו". בנוסף, יעבור המהלך גם לשידורי גלגל"צ, כאשר לאורך היום כולו צפויים קישקשתא ושבי להעביר דיווחי תנועה בתחנה. בשלב הבא צפויה החינוכית להכריז בדף הפייסבוק שלה שגנבה מהפלייליסט של גלגל"צ את שירו של ירמי קפלן, "פטיש", שמככב בפלייליסט התחנה ולהזכיר שקפלן, כמו זמרים אחרים, החלו את דרכם בחינוכית.

אל הקמפיין בפייסבוק הצטרפו מספר גופי תקשורת, בהם חדשות 2 שפרסמו תמונה של פאנל נשים באולפן החדשות, עם מסר של פיוס: "תפסיקו לריב. נשים מאוחדות חזקות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully