וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין חברי דירקטוריון חדשות 10: יועץ לשעבר לרה"מ ואיש תקשורת

26.11.2015 / 12:57

נבחרו ארבעת נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10, בהם רמי סדן יועצו לשעבר של בנימין נתניהו והאיש התקשורת איתן זינגר שכמעט נכנס לשותפות בקבוצת המגזינים "תכלת"

אוה מדז'יבוז'. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
תהליך יסודי. אוה מדז'יבוז'/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מינתה ארבעה נציגי ציבור לדירקטוריון חדשות 10. אחד מנציגי הציבור ייבחר על פי החלטת דירקטוריון חברת החדשות, ליו"ר הדירקטוריון.

הארבעה שנחברו בתום הליך האיתור בראשות דורלי אלמגור, הם: ד"ר זהר קדמון סלע, רמי סדן, ד"ר אורנה לביא שטיינר ואיתן זינגר.

עו"ד רמי סדן, בעל תואר ראשון בחינוך ופילוסופיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בתקשורת מאוניברסיטת קלארק בארה"ב וכן תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו. סדן שימש בעבר כיועץ תקשורת בקמפיין לראשות הממשלה של אהוד ברק, לראש הממשלה בנימין נתניהו ויועץ תקשורת לרבנים הראשיים.

חבר דירקטוריון נוסף הוא איתן זינגר, המועמד לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. זינגר הוא בעלים ויו"ר דירקטוריון חברת ProBook. בעברו, מנכ"ל חברת ZAP ומשנה למנכ"ל חברת הפרסום והמדיה פובליסיס. שמו עלה באחרונה כמי שאמור היה לרכוש כ-50% ממגזינים של קבוצת תכלת "הורים וילדים" ו"דרך האוכל".

חברת דירקטוריון נוספת שנבחרה היא ד"ר אורנה לביא שטיינר, ד"ר למדעים עם התמחות באסטרטגיה עסקית מהטכניון, שהקימה ופיתחה את חברת "שטיינר תעשיות בע"מ".

חברת הדירקטוריון הרביעית ד"ר זהר קדמון סלע, היא בעלת תואר ד"ר לתקשורת מאוניברסיטת קולומביה, ארה"ב, עורכת דין משנת 1998 ושותפה במשרד עצמאי. בעבר כיהנה כסמנכ"לית ויועצת משפטית של שידורי קשת וניהלה את המחלקה המשפטית.

לאחר הבחירה אמרה אוה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הרשות השנייה: "לנציגי הציבור בדירקטוריונים של חברות החדשות תפקיד ציבורי ראשון במעלה וראינו חשיבות רבה בקיום תהליך יסודי ובחירה המכוונת לאנשים בעלי רקע מתאים, שיבצעו את עבודתם ויבטיחו יציבות בדירקטוריון חדשות 10. אני בטוחה כי טובת הציבור תעמוד בראש מעייניהם בעת ביצוע תפקידם".

דורלי אלמגור, יו"ר ועדת האיתור: "אני מרוצה מבחירת הנציגים היום על ידי הועדה ואישורם במועצה, בתום הליך יסודי ומעמיק. כל אחד ואחת מן הארבעה, בפני עצמו וכולם ביחד מייצגים תמהיל של אקדמיה, ניסיון עסקי והבנה בעולם התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully