וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ברשימה השחורה של ynet: בדיחות פנימיות של עובדי החברה

29.11.2015 / 13:04

קשב בדסק החדשות של ynet זומן לשימוע לפני פיטורים, לאחר שהעלה בחשבון הטוויטר שלו התכתבות פנימית מקבוצת הצ'ט בטלגרם - המתחרה של וואצאפ, והתבדח על כך שגם ארגוני הטרור מעדיפים את האפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה לקבוצה באישור ראש מחלקת החדשות. הטלגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשב באתר ynet שהעלה לטוויטר התכתבות פנימית מתוך צ'ט של עובדי האתר, זומן לשימוע לפני פיטורים - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

רקע קצר: ביום חמישי, לאחר שבכלי התקשורת השונים פורסם שבארגון הטרור דאעש מעדיפים את הטלגרם על פני וואצאפ - פורסמה ב-ynet ידיעה על כך הטלגרם הוא "הכוכב החדש", כפי שנכתב, במדינות ערב. "מדובר בכלי עבודה חשוב בעיקר בקרב הגי'הדיסטים ואנשי דאעש, כלי ששימש אותם גם עבור תכנון והוצאה לפועל של הפלת המטוס הרוסי בסיני ומתקפת הטרור בפריז", נכתב בידיעה של רועי קייס שהחמיאה לאפליקציית המסרים המוצפנים.

בהקשר זה חשוב לציין כי טלגרם, המתחרה העיקרית לוואצאפ, נחשבת גם למועדפת לשימוש על ידי עורכי האתר.

בצ'ט הכללי של עובדי האתר שמופעל באמצעות הטלגרם, היו כמה עובדים שהתקשו להתעלם מההעדפות הטכנולוגיות של אנשי ynet ודאעש והיה מי שהתלוצץ על כך. הבדיחה הצחיקה את אחד העובדים, המשמש כקשב בדסק החדשות, והוא החליט לשתף את עוקביו בטוויטר תוך שהעלה צילום מסך של חילופי הדברים של העובדים סביב הטלגרם.

עורכי ynet פחות צחקו מהבדיחה. עורך האתר ערן טיפנברון, שלח בסוף השבוע מייל לעובדים שבו הודיע כי אין לפרסם ולהוציא התכתבויות פנימיות וציין כי ביום ראשון (היום) יחליט ראש מערכת החדשות באתר מי יישאר בקבוצת הצ'ט הכללי. בנוסף, זומן הקשב לשימוע לפני פיטורים.

ב-ynet העדיפו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully