וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הכנסת: שלב העדויות

30.11.2015 / 15:38

היום הופיעה בפני הוועדה המיוחדת לבחינת ערוץ הכנסת יו"ר דירקטוריון חדשות 2 תמי רווה. בימים האחרונים הגיעו למתן עדויות בוועדה מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס, מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ויו"ר מועצת כבלים והלוויין ד"ר יפעת בן חי-שגב

תמי רווה. באדיבות המצולמים
רווה במזנון הכנסת לפני הכניסה לוועדה/באדיבות המצולמים

יו"ר דירקטוריון חדשות 2 תמי רווה, הוזמנה היום (שני) להופיע בפני הוועדה המיוחדת לבחינת ערוץ הכנסת, בראשות השופטת בדימוס שרה פריש.

מלבד רווה הופיעו בימים האחרונים בפני הוועדה מנכ"ל חברת חדשות 2 המפעילה את הערוץ, אבי וייס ומנכ"ל הערוץ אורי פז. כמו כן, הופיעו בפני הוועדה נציגי חברת חדשות 10, שמתכוונת להתמודד במכרז להפעלת הערוץ. מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז וסמנכ"ל התפעול וההפקה אמנון ברקאי, פירטו בפני חברי הוועדה את תפיסתם בנוגע לערוץ והשינויים שמחויבים בו מבחינה תכנית וארגונית. גם יו"ר מועצת שידורי הכבלים והלוויין המפקחת על הערוץ, ד"ר יפעת בן-חי, הגיעה כדי למסור עדות בוועדה, לאחר שנטען על ידי גורמים בוועדה כי נמנעה מלהופיע בפניהם. ביום ראשון צפויה להופיע בפני הוועדה יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אוה מדז'יבוז'.

ההופעות בפני הוועדה הן במסגרת בחינת המודל שעל פיו פועל ערוץ הכנסת, תמהיל וסוג התוכניות על לוח השידורים וניצול התקציב שמגיע מבית המחוקקים, העומד על 19 מיליון שקלים.

במהלך העדויות קיבלו בוועדה תשובות הנוגעות לשביעות הרצון מאופי הערוץ, וכן על ניצול התקציב. זאת, לאחר שגורמים בוועדה טענו כי לא קיבלו תשובות מספקות בנוגע לאופן שבו נוצלו מיליוני שקלים מתוך התקציב.

כמו כן, מבקשת הוועדה שהוקמה על ידי יו"ר כנסת לבדוק את תנאי המכרז שייצא בקרוב, כעשור לאחר שחברת חדשות 2 נבחרה להפעיל את הערוץ. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה בכנסת ביקשו ממועצת הכבלים והלוויין לדחות את קיום המכרז, אולם המועצה קבעה כי לא ניתן לדחות את המכרז והוא יתקיים בעוד כחודשיים.

רווה אישרה לוואלה ברנז'ה כי הוזמנה להופיע בפני הוועדה, והוסיפה כי בכוונתה לציין בעדותה את שביעות רצונה מסוג התוכניות והתמהיל על גבי מסך ערוץ הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully