וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרזנטורית החדשה של המיחזורית: בר רפאלי

2.12.2015 / 14:13

בר רפאלי חגגה את השער החדש שקיבלה במגזין קוסמופוליטן במקסיקו. אלא שאותה תמונה בדיוק הופיעה על שער מגזין "פנאי פלוס" לפני כשנה - מה שעורר את זעמו של השבועון, וגרר טענות על הפרת זכויות יוצרים

מצאו את ההבדלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר בגרסת מקסיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר בגרסת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבי הרכילות התרגשו אתמול לכבוד השער שקיבלה בר רפאלי במגזין קוסמופוליטן מקסיקו. אלא שאותה תמונה בדיוק צולמה לפני כשנה על מגזין אחר, צנוע יותר "פנאי פלוס" הישראלי. למרות זאת, החגיגות נמשכו כסדרן. אלא שמנגד עולות טענות על כך שהתמונה הועברה ללא קבלת אישור מצד המגזין הישראלי, המחזיק בזכויות על התמונות.

אתמול (ראשון) העלתה רפאלי ציוץ וקצת יח"צ עצמי בטוויטר עם שער קוסמופוליטן מקסיקו. גם בישראל פרגנו לרפאלי ובאתר "מאקו" מבית קשת בישרו לקוראים: "שער ראשון אחרי החתונה: בר רפאלי כובשת את מקסיקו".

אולם, מתברר כי התמונה צולמה על ידי אייל נבו, הרבה לפני החתונה, ולמעשה הופקה במיוחד עבור מגזין "פנאי פלוס" במסגרת הפרויקט "20 הרווקים הנחשקים בעולם הבידור". מתברר כי נבו העביר את התמונות לסוכן של בר שלא התפנתה כדי להצטלם במיוחד, והוא ככל הנראה העביר אותן הלאה.

זו לא הפעם הראשונה שרפאלי ממחזרת תמונה. בקיץ האחרון כיכבה הדוגמנית על שער ל'אופישל" ההולנדי, בתמונות שצולמו כשנה לפני כן על ידי הצלם יניב אדרי, במיוחד למגזין "גו סטייל" במסגרת פרויקט שבו השתתפה המודל "עורכת אורחת". גם במקרה הזה עולה הטענה על הפרת זכויות יוצרים, שבהן מחזיק הגיליון.

מ"פנאי פלוס" ו"גו סטייל" נמסר כי לא נעשתה אליהם כל פניה לקבלת אישור לשימוש בתמונות והעניין בבדיקה. מבר רפאלי, אייל נבו ויניב אדרי לא התקבלה תגובה.

נסו למצוא שוב את ההבדלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי בגרסה ההולנדית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי בגרסה הישראלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully