וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשננו לענייני פרשנים

3.12.2015 / 14:31

מה חושב כתב "ידיעות אחרונות" על פרשני ערוץ הספורט והאם יש לזה קשר שהוא משתתף קבוע בתוכנית בערוץ המתחרה ONE?

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין (שמאל) המנהל המקצועי של הנבחרות פיני גרשון (ימין). ברני ארדוב
"הביקורת לא קשורה לגוף המשדר". פרשני ערוץ הספורט פיני גרשון וארז אדלשטיין/ברני ארדוב

כתב "ידיעות אחרונות" עמיר פלג, העניק היום מקום של כבוד למאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין, במדור השבועי "פלג בחמישי".

תחת הכותרת "הצבועים" וכותרת המשנה "המסר הכפול של ארז (ופיני)", תוקף פלג את ארז אדלשטיין ופיני גרשון כפרשני ערוץ הספורט בכל מה שנוגע למכבי תל אביב, וטוען כי הם אינם עניינים וחפים מאינטרסים אישיים.

כבר בפתיחת הטור הארוך והמנומק של פלג, הוא מציין שאדלשטיין, לפחות על פי הפרסומים, לא מעוניין לאמן את מכבי תל אביב. "סביר להניח שהבין כי לנוכח מצבת השחקנים והברדק בהנהלה יש לו רק מה להפסיד. הרבה יותר נוח להישאר בנבחרת שמתכנסת אחת לכמה חודשים, בלי קהל עצבני שדורש שתתפטר אחרי תבוסה ב-30 הפרש לאיטליה, למשל", מציין פלג ומוסיף בהמשך: "והכי חשוב: במקביל לחלטורה בנבחרת, אפשר לעשות כסף כפרשן. תשאלו אפילו את אלי אוחנה".

אלא שאדלשטיין, גרשון ואוחנה אינם היחידים שמחלטרים כפרשנים. הם פשוט עושים את זה בערוץ הספורט. בשנה וחצי האחרונות פלג עצמו לוקח חלק בתוכנית "המנהלת" שמשודרת אצל המתחרים בערוץ ONE.

עמיר פלג, לא היה מקום לגילוי נאות?

"אם צריך אני נכנס גם באנשי ONE, כמו שהיה עם אייל ברקוביץ' כאשר כתבתי עליו בהרחבה, לאחר שקיבל את ראשון לציון. הביקורת שלי לא קשורה לערוץ המשדר אלא למאמן נבחרת ישראל ששומר על החבר שלו גיא גודס ותוקף מאמן אחר. לא הייתה אף מילת ביקורת על ערוץ הספורט, למרות שיש מה לבקר. אני מותח ביקורת על מאמני הנבחרת זמן רב, הרבה לפני התוכנית ב-ONE ואני נושא הדגל במאבק נגד פרשנים. למה שכתבתי אין כל קשר לגוף המשדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully