וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

4.12.2015 / 9:04

סגן עורך חדש לאתר "דה מרקר" • עוד בעיתון הכלכלי: כתבים חדשים למדורי שוק ההון והצרכנות • שינויים גם בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 ובגזרת הדוברות של ח"כ איציק שמולי • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

תזוזות ב"דה מרקר": עידו איתן, מי ששימש בעיתון הכלכלי כעורך בכיר בדסק ולאחר מכן עורך במגזין, חוזר לתפקיד סגן עורך האתר ועורך תחום שוק ההון באתר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עוד בשוק ההון: רותי לוי ואורי תומר יחלו לכתוב במדור ולסקר את התחום החל מהחודש הבא. לוי שימשה בחמש השנים האחרונות ככתבת צרכנות בעיתון ותומר שימש כעורך בכיר בדסק שוק ההון.

מי שתחליף את לוי היא הדר קנה, שתמלא בינואר הקרוב את טופס הקליטה ל"דה מרקר". קנה, שהועסקה בשנה האחרונה בארגון העיתונאים וייצגה ועדי עובדים, תשמש בתפקיד כתבת הצרכנות של העיתון. לפני שהצטרפה לארגון, שימשה קנה ככתבת בכלכליסט במשך שש שנים, וסיקרה את תחום המשפט והמסים. מארגון העיתונאים נמסר: "אנחנו נפרדים בצער מהדר ומודים לה על שנה של עשייה למען ציבור העיתונאים בישראל ועל תרומתה לחיזוק מעמדם כעיתונאים וכעובדים ומאחלים לה בהצלחה בתפקידה החדש".

אורי שצ'יגובסקי, עורך בתוכנית "אורלי וגיא", נפרד מהתוכנית אחרי שלוש שנים. הסיבה: תחושת מיצוי. אל תוכנית הבוקר היומית של ערוץ 10, הצטרף לפני כחודש נוה לוי, לאחר שנפרד מערוץ 20.

שמולי הוא הטופורטבסקי החדש

טלי לזניק ששימשה כדוברת של חבר הכנסת איציק שמולי בשנה האחרונה, נפרדה מהתפקיד לטובת משרד הפרסום גיתם IM תחת המנכ"ל אסף אזולאי. את לזניק מחליף בתפקיד יריב צור שור, ששימש כדובר של חה"כ לשעבר בועז טופורובסקי בקדנציה הקודמת. לפני כן שימש צור שור כעורך בדסק החדשות של נענע10 וכדובר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית נתניה.

בלי שום קשר למירי רגב, העורך המוסיקלי הוותיק דןדן מטיוק עוזב את גל"צ וגלגלצ לאחר כ-20 שנה. הרקע, כך נמסר בהודעה שהוציאה התחנה הצבאית: "שינויים מבניים בגלגלצ". מטיוק השתתף בעריכת מצעד העשור של שנות ה-90 וערך את המצעד של שנות ה-2000 וערך בין היתר את התוכניות "שעות נוספות", "שתיקת הכבישים", "סינגלס" וגם את הספיישל ההיסטורי: האיחוד של הכבש ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully