וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אות הידידות החברתי" לחיים ריבלין

3.12.2015 / 16:33

כתב התחקירים של חדשות 2 ששימש עד לאחרונה כתב הרווחה, קיבל את הפרס מטעם הקרן לידידות בעקבות תחקירים בנושא החברתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס סוקולוב ב-2011. חיים ריבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב התחקירים של חדשות ערוץ 2 חיים ריבלין יקבל את "אות הידידות החברתי" לשנת 2015, המוענק על ידי הקרן לידידות.

ריבלין, חתן פרס סוקולוב לשנת 2011, שימש עד לאחרונה ככתב הרווחה של החברה. הפרס, המוענק על ידי "הקרן לידידות", לאחר שהומלץ על ידי מועצת העיתונות, ניתן לגופים ולאישים שנמצא כי תרמו בתחומם לשיפור ולקידום החברה הישראלית, ובלטו בשנה החולפת בעשייתם החברתית.

במהלך השנה החולפת הוביל ריבלין סדרת כתבות על תנאי העסקתם של עובדי הקבלן, תחקירים מחדלי הדיור הציבורי, מחדלי בטיחות בענף הבניה ותנאי המגורים הקשים של עולי אתיופיה. כמו כן, חשף כיצד קיבלה חברה בבעלותו של גל הירש, שהיה המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, עבודות בשווי מיליוני שקלים לפינוי נפלים ללא מכרז.

בנוסף, חשף ריבלין לאחרונה במסגרת "תחקיר המפרץ המזוהם", נתונים ראשונים לפיהם יש מוקדים מובהקים לתחלואה עודפת בסרטן סביב מפרץ חיפה שמקורה במפעלים מזהמים. במסגרת התחקיר הובאו עדויות על קשר לכאורה בין תרומות שמעבירים המפעלים לבית החולים רמב"ם לחששם של רופאים להתבטא בנושא.

לצד ריבלין זכו השנה ב"אות הידידות החברתי" חברת הכנסת לשעבר פנינה טמנו שאטה - על פעילותה לקידום צעירים בני העדה האתיופית, וכן השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין על קידום מודעות לנושא הגיור ומעמדם של עולים יוצאי חבר העמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully