וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להשוות

9.12.2015 / 11:30

העיתונאי נחום ברנע שיגר באמצעות עורך דינו של העיתון מכתב לפובליציסט מהימין שמעון ריקלין, בדרישה שיחדול מלערוך השוואה בין הדברים שנאמרו בוויכוח עם איילה חסון לבין האמירות שמיוחסות לינון מגל

שמעון ריקלין +נחום ברנע. באדיבות המצולמים
נמרוד סונדרס, עיבוד תמונה
בלי השוואות. נחום ברנע ושמעון ריקלין/עיבוד תמונה, באדיבות המצולמים נמרוד סונדרס

עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע פנה לפובליציסט, פעיל הימין, שמעון ריקלין באמצעות עורך דינו של העיתון עו"ד מיבי מוזר, והזהיר מפני שימוש בתקרית בין ברנע לבין איילה לחסון לצורך השוואה לפרשת ינון מגל.

הרקע למכתב יוצא הדופן הוא הדברים שאמר ריקלין לפני כשבוע וחצי, בעקבות התפוצצות פרשת מגל. ריקלין שהתראיין בתוכנית "מה בוער" בהגשת רזי ברקאי בגלי צה"ל, ציין כי אין כל הבדל בין האמירות המיוחסות למגל לבין האמירות שמיוחסות לברנע, שאותן השמיע בוויכוח שפרץ במזנון הכנסת בינו לבין איילה חסון. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ברנע אמר לחסון בין היתר "שקי לי בתחת".

בעקבות הריאיון שהעניק ריקלין בגלי צה"ל, שיגר ברנע מכתב באמצעות עו"ד מיבי מוזר, שבו נדרש ריקלין לחדול מ"פרסום דברי לשון הרע".

"למרות שרזי ברקאי טרח להעמיד אותך מידית על כך שאין אמת בדברים הפוגעניים שאמרת בשידור ואתה עצמך הבהרת שידוע לך כי איילה חסון עצמה לא יחסה לנחום ברנע הטרדה מינית, לא ניצלת את השידור כדי לחזור בך מדבריך ולהשמיע דבר התנצלות כראוי בפני מר ברנע", כותב עו"ד מוזר לריקלין.

בהמשך מציין עו"ד מוזר כי "מר נחום ברנע הורה לי להעמידך על כך שמבלי לגרוע מזכות התביעה האזרחית והפלילית שקמה לו כתוצאה מדברי לשון הרע שפרסמת באותו השידור, הוא מעמיד אותך על כך שכל חזרה על דברי לשון הרע תאלץ אותו לנקוט נגדך אמצעים כחוק".

ריקלין סירב להגיב לוואלה ברנז'ה, אולם התייחס לדברים בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "אם אני מכיר את ידיעות אחרונות, השלב הבא יהיה הפצת שמועות לקראת ה'תחקיר' נגדי. לא אומר שאיני חושש, אבל תהיו בטוחים שאמשיך להשמיע את דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully